dilluns, 1 d’octubre del 2007

Avui o I don’t like manic mondays


Avui crec que és un dilluns mes, un dia com els altres. Desprès d’aixecar-me a tres quarts de vuit (crec que per aquí ho dirien així), vestir-me amb una apropiada samarreta (camiseta!) en que es podía llegir una cosa que els meus limitats coneixements d’anglès em fan pensar que es podría traduir com “no m’agraden els putes dilluns” i deixar a la majoria d’habitants del pis dormint tranquil·lament (o no) m’he aproximat a la parada del bus, estava a rebossar com cada dia però avui he hagut de pagar. Si, i es que jo feia es coio com ja havia fet l’altre dia per no haver de pagar però la conductora (que s’hi degué fixar els altres dies) ens ha amollat: “podéis picar, ¿eh?” i clar, he hagut de picar.
Avui les classes segueixen la tònica habitual, aquesta en que no les puc seguir massa be però han dit que penjarien els documents al campus virtual, però encara no… Així i tot, crec que encara és massa prest per poder fer una valoració assenyada de les classes.
Avui he dinat (i lo que m’ha costat!) a la Plaça Cívica. He hagut de fer molta cua però el dinar, 5,05 € de preu, ha estat bo. Una simpàtica jove m’ha llegit els menus i he triat canelons i peix amb patata, no m’ho he pogut acabar.
El cap de setmana be: Vam anar a fer la compra, vam mirar pelis, na Miquela va fer un aguiat de pilotes (mandunguilles com dirien per aquest inhòspit lloc)… Però el Mallorca va caure derrotat injustament i no vaig poder sentir a causa de la mala conexió d’internet. Total per la xarxa no é spot escoltar en Terrasa…
Per cert, avui la connexió de la xarxa (que te nom de tot-terreny) d’algun vei mes o manco piadós amb la que ens conectem va lenta i el flux és intermitent.Jo estic be, al contrari del que es pugués esperar no m’enyoro, no se quantes àrees aprovaré però és igual, ja ho va dir la psicòloga: “Enguany l’important és adaptar-se.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Mi nombre es Ano Nimo soy un senegales del Getafe, te deseo mucha suerte en tu aventura catalana espero que vuelvas hecho un hombre y con una peazo carrera que no te quepa en la maleta. Animos y un fuerte abrazo!

Anònim ha dit...

Felicitats retrasades pel teu sant...

Tu també mo vas dir a mi pel msn... pro weno... em feia ilusió pasar per ki dspres d tans dies dientme, inga, avui pasare, avui pasare... pero no

Et desitjo el millor per la teva carrera d politikes i com q ja ets a Barcelona (weno val, Cerdanyola... xD)i jo visc relativcament a prop... 40km...em faria ilusio veuret una tarda o axi, per veure q tal et va tot ok?

ja n parlarem

AGUR!!

Anònim ha dit...

BONES TARDES!!
VEIG QUE A CERDANYOLA A MALLORCA(DAMUNT SA MOLA)O AQUI ON SIGUI AIXO DES DEMATI ENCARA NO HO DOMINES JAJAJA!!PERO SUPOS QUE T'ADAPTARAS I QUALQUE DIA SI NO HI VAS...TAMPOC PASSARA RES O SI?? ENGA UN BESITOOOOOOO ENORME DE SA TEVA gEmElA