dimecres, 3 d’octubre del 2007

Es bloc d'en Murder i mes


Avui, en el transcurs de les aburridísimes hores de classe, sort que només eren tres, he pensat un caramull de coses per escriure al meu bloc; però com que no els he apuntat se m’han oblidat.
Abans d’això, dir que avui demati el bus ha passat sense obrir les portes encara que desprès n’han passat tres de buits i hi he cabut. Pareix esser que la dona que ahir ha mogut quatre fils hi l’empresa ha mobilitzat mes busos.
Tenc la sensació que podría contar moltes coses però em fa mandra. Només diré que per tornar, la T10 no m’anava bé i l’hi he demanat al busero perquè era, m’ha demanat si no sabia llegir i li he contestat que no ho veia però desprès d’això, i després de fer unes proves, em mira tot seriós i m’amolla: “¿Tu eres el que falsifica las tarjetas?” I jo: “¿Qué?”. I continua: “Te estábamos buscando. ¿Tienes prisa? Porque vamos a llamar a la policia”. Al cap de poc em torna la targeta i em diu que era broma. Sense comentaris…
He dinat de fideuà i “rollitos de primavera”, el dia és gris i a l’edifici d’estudiants he vist com es pintaven pancartas antimonàrquiques que desprès han penjat a la Plaça Cívica. Ara mateix; vegent el temps al canal 8, m’he adonat que fins divendres hi haurà pluja i tempestes, literalment “plourà a gots i barrals”.
Canviant de tema, i deixant de banda l’egoisme exaltat, n’Aina em va explicar que en Toni Monserrat, en Murder, li va dir que comentàs alguna cosa dels companys de l’any passat. Doncs be, no se que dir, només que ja havía visitat 2batx07 que està molt bé i, encara que no està massa actiu; li posaré un link a Hd1E.
Per cert, també m’han dit que en Colau Barceló no sap borrar amb sa pissarra digital, qualcu n’hi haurà d’ensenyar.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

bones tardes;realment de cada dia està mes comprovat que hi ha gent que no es mes cap de fava pq sa p.. que les va fer no ho va voler.aqui es quant se comprova s'incultura,sa mala educació i es poc respecte que se te a sa gent;m'imagin que ningu mai li ha tocat sa cara a n'aquest "busero" pero esper que quant li toquin despues li demanin:¿duele?.aixo seria una pregunta poc llogica quant t'han destrossat es morros,t'han romput 4 costelles i aixi...aixo ho dic pq quant hi ha un cartell damunt es tiquetero i demanes:" pq no me va be?"es pq ,suposadament, no has vist el cartell,no?bueno res joan es pròxim pic li dius:si que se leer y muy bien;pero si no lo veo no te lo puedo leer carabazot!!jajaja
i digali :que si te tiene que tocar la cara mi hermana...te vas a cagar!!
enga segueix aixi juanolooooo
recuerdos y abrazos!!

Anònim ha dit...

Hola Joan!!
Me vaig antera que tenies una pàgina, i vaig decidir passar-mi!
Fa dies que estic llegint les histèries que vas deixant aquí, però sempre sem feia tard i després no tenia temps per deixar-te un petit escrit!
Avui m'he connectat més prest, per tenir temps de llegir el que havies escrit, i com no, de deixar-te un comentari!!!

Avui li he dit a la teva germana que m'encanta el que has escrit! Podràs publicar un llibre i tot!!

Cada dia et van passant petites "anècdotes", però que si ho penses passen a tothom que es mou d'aquí cap allà! I a més, qui no ha perdut el bus més d'un cop?
Jo ultimament a primera hora arrib 10 minuts tard :S però perq hi ha molt de trànsit!

Esper que les classes et vagin bé, i que la vida de barceloní t'agradi!

Esper que això de fe de cuiner o dominis més o menys bé, perquè no t'has d'aprimar massa, eh!!

I res, deixaré d'escriure, perquè pensava deixar-te dues línies i mira, un testament quasi!!!!

Res cuide't molt i fe bonda!

Un peto (com diuen els catalans, no?)

Ah per cert som na Cati Maria (sa porrerenca com diu la teva germana)