dijous, 11 d’octubre del 2007

sa cuina, sa puta cuina

Està clar, s’histèria d’avui no podía ser altre, em tocava fer sa cuina i crec que es titol és bastant aclaridor.
I no ha estat res netejar sa cuina (que realment no se si he fet del tot bé, perquè és una cosa que, sincerament, no havia fet mai), lo realment puta ha estat sa monumental escurada que m’esperava pacientment, d’uns tres dies, diria jo.
Sa veritat és que tenia mes coses a contar però no m’acaben de venir a n’es cap en aquest precís instant. No estic inspirat. Comentaria qualque cosa de les classes però de moment, totes son com a molt abstractes i les classes és converteixen en debats de política actual i sociologia, en que jo; com és de suposar i contrastant amb els lloros de la meva classe, hi xerr poc, molt poc. I per cert, hi ha classes que son un tostoooon!
Una curiositat, m’han dit que cada dia se tuda una barbaritat d’energia anant a Google ja que els ordinadors gasten mes energia amb un fons blanc, per això han creat Darkoogle, el mateix però amb fons negre, per allò d’estalviar
I canviant de tema, sa dematinada de demà s’acosta!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Veig que no t'agrada gens això de sa cuina. Sa veritat, crec que per ser es primer pic, te n'has surtit bastant bé (no és que m'hagi fixat gaire amb sos detalls i això, i ara me fa peresa anar a guaitar, més que res perquè he d'esperar mitja hora a que s'encengui es llum). Lo de s'escurada... sa veritat és que n'hi havia de trastos, però així practiques, no?
Ah! i es sopar t'ha surtit la mar de bé, o sigui que en tornar-hi, crec que no te farà falta assessorament femení.
Que passis un bon pont i, per cert, te record que la setmana que ve, te toca sa bassura (jeje) ;P

barbara ha dit...

he llegit es comentari de na mica i no te va anar tan malament...
a veure si resultaras esser un poquet " quejica"? jajajaja. un beso.