dimarts, 9 d’octubre del 2007

"Sa quesito"


Queden tres dies per tornar a Mallorca i no se ben be que contar, i tampoc tenc molt de temps per pensar-m’ho ja que duc sa sociologia molt endarrerida i m’hauria llegir el capítol quart de “Invitación a la sociologia” de Berger, però és tan pesat!
Jo no feia comptes escriure res avui però com que m’han comentat que era difícil interpretar algo així com “sa quesito” quan volia dir “sa qüestió” m’ho he hagut de mirar, ja que hi era. Es puta Word castellanitzant...
Però com deia, a més d’això de sociologia m’he de llegir de ciència política un “texto medianamente largo” (com va dir el professor ajudant, què té un graciós accent mexicà) de 158 pàgines en lletra petita, mes concretament. Apart d’això hauria de fer un treball de pràctiques instrumentals i més coses que m’estressa recordar.
Per altra banda, dir que aquesta setmana me toca fer sa cuina i, com va anticipar sàviament na Miquela, aquesta podria ser una bona histèria per dijous.