dimarts, 20 de novembre del 2007

20-N



Avui si que no feia comptes escriure però penjaré, si em va bé, qualque video del Youtube i qualque foto aprofitant tan important fet que es va produir tan dia com avui. I no em referesc ni a la mort de José Antonio ni a la de Durruti, sinó a la d’un altre “senyor” que ens va deixar, o aixó ens van fer creure, tal dia com avui. No vos perdeu en Xesc xerrant en anglès.
I ja que hi som, comentar que avui a la Cívica hi havia molt d’ambientillo. Per una banda estaven rodant aquell programa de TV3 en que la gent s’ofereix a contar acudits.
Per altra banda, i això ja no em sorpren tant, hi havia un acte del SEPC per donar suport als antimonàquics. En aquesta línia, dir que ahir es va celebrar un altre concentració antimonàrquica a Cerdanyola encara que no hi vaig assistir.
Podem criticar molt a n’Ano però sense ell el nombre de comentaris ha baixat bastant, tornant al nivell habitual; per altra banda.
Em plantejaré això de dedicar-me al turisme, seria una bona fórmula per millorar la meva situació d’economia d’estudiant. El que si està confirmat és que el turisme enriqueix i et dóna a conèixer altres llocs, tradicions i demés, encara que no surtis de Catalunya. Quina parrafada…
Efectivament Bàrbara (ha anat bé el canvi de nom), la plaça era a Montgat. . Per cert, Joan, sona bé això d’anfitrió.
Finalment, dir que ha tornat tocar un altre premi de la ONCE a Balears, ara han estat 10.000€ amb un 3 de 6 a Pollença; i que un dia d'aquests de fer alguna cosa en relació a la desmembració de la Oreja de Van Gogh. Quina putada!


7 comentaris:

Anònim ha dit...

Échale tristeza al vino,
y amargura a la guitarra,
camarada nos mataron
al mejor hombre de España

71 años despues, Jose Antonio Primo de Rivera PRESENTE!!!!

Anònim ha dit...

¿Cómo? ¿Es en serio ese comentario? Solo hay una cosa que me pone más nervioso que la extrema izquierda y es la extrema derecha. “El mejor hombre de España”… el peor no fue, de acuerdo (al que niegue que la monja con espuelas tomó algunas medidas positivas que aprenda algo de historia), pero, un totalitario que llegó al poder con las armas, aunque el sistema fuera una mierda caducada ya desde hacía décadas… el asunto no suena a un héroe cuya muerte debamos llorar con brindis y canciones. Y que decir de la privación de libertades, la imposición del estado de guerra y la represión que sufría la oposición; a partir de 1926 el catalán quedó prohibido y también la bandera, los símbolos y todo lo que sonara a catalán. Cortesía del mejor hombre de España, ¡ole tus cojones tio! Pero en fin, por suerte vivimos en un estado que permite que algunos piensen así para que los demás seamos libres.
Joan no te preocupes por los comentarios, eso déjalo correr de nuestra cuenta ;D

Anònim ha dit...

molt bo aquest inglès! ;D ten per mi que ara mateix, els al·lots de 6 anys li guanyen...

Anònim ha dit...

jeje,
aquest article sí que promet pol·lèmica. No per el contingut en si, sino per la temàtica, ja ho saps. Molt bons els enllaços youtubers.
Visca Polònia !!!

Anònim ha dit...

molt bo, en Xesc xerrant en anglès..... jajajajaja.
no hi ha cap video xerrant en català?? aquest si que seria de riure!!!
petonets!!!

Anònim ha dit...

ei!!jaajhja
jo aquest angles tsmbe el se xerrar!!bsitos

Anònim ha dit...

JAVI con lo del mejor hombre de españa me referia a jose antonio, no a franco, yo no estoy a favor d franco, franco destruyó los fantásticos ideales de la falange de jose antonio y la convirtió en el brazo político de su dictadura totalitaria, de la que no estoy a favor ni yo ni los verdaderos falangistas, y así lo demostraron los seguidores de MANUEL HEDILLA, que permaneció fiel a los ideales de jose antonio y por ello fue condenado a muerte por franco, y tras recibir el indulto, encarcelado