dimecres, 7 de novembre del 2007

Classes buides, banquers pesats i productes de ca nostra


Ja m’estic avesant a escriure al bloc mes de tant en quant, per tant, ses coses a contar s’acumulen o s’obliden. Avui dimecres començ a escriure escoltant Ossifar, recentment redescoberts per jo mateix.
Diguem que aquesta setmana, parlant de classes, ha estat un poc light ja que dilluns hi havia un seminari de política, que jo tendre dilluns que ve. Per tant, la meva única classe havia de consistir, de onze a una, en una lliçó pràctica a l’aula d’informàtica de Fonaments.
Bé, com que els del servei d’informàfica feien vaga, tenien l’aula tancada i el professor va decidir anar a l’aula habitual. Sa qüestió és que, desprès de que tothom es fes il•lusions de partir (i és que el professor de desprès havia deixat un cartell que deia que no hi hauria classe), la classe pràctica d’estadística s’havia de convertir en una teòrica, en que habitualment la classe sembla una sessió matinal del Congrès, vull dir que és molt poc popular entre els meus companys que van decidir anar-se’n. El resultat d’això és que a classe vam ser dos, i jo que no veig el material del professor al projector...
Ahir dimarts si que hi va haver classe sense novetats, i quan ja anava cap a cases em vaig trobar un tio jove mudat i vaig dir “uy, mal assumpte”. I si, era un pesat d’es Santander (es “pringat” de s’oficina, diria jo) que, fort i no et moguis, volia que em fes una llibreta “sin comisiones” i que “tenemos la oficina llena de despertadores, carpetas y camisetas de estas de McLaren de 40 €”. I jo, que ja en tenc una de la caixa blava i una de la caixa vermella (com diuen aquí), apart d’una de Sa Nostra i Es Credit; només pensava que se podia ficar el merchandising de McLaren per allà on li cabés. A jo cada vegada m’agrada manco aquest espectacle i, en tot cas, som de sa Renault!
M’han arribat diverses noticies de per allà. Per una banda n’Aina me va dir que els van expulsar, als alumnes de s’institut, de l’obra de teatre Don Juan Tenorio a la qual havien assistit. I és que hi ha un personal...
Per altra banda se confirma la desaparició de n’Apache, es moix nou que romp sa ratxa de durabilitat dels moixos de Sa Mola.
També m’han dit que ja m’han trobat xofer que me durà de l’aeroport a les matances, el proper dia 6, Dia de la Prostitució, com diria en Biel Jover. I xerrant de matances, dir que ahir vespre vam sopar, els tres mallorquins, de pa i botifarró de ses matances de sa tia Leonor, van ser molt bons però me vaig trobar un tros de “tenrrum” que, segons va dir sa veterinària, pareixia d’orella. Sense comentaris.
Però tranquils, que ens haguem acabat el frit de marisc, les cuixes farcides, i haguem fet a prop als botifarrons, no vol dir que em moriré de gana perquè, apart de que encara queda sobrassada, avui m’ha arribat (i m’ha impedit dormir, justament quan tampoc tenia classe a primera) un paquet per MRW amb quelitas, confitura de maduixa, tonyina i una bona llonganissa que he penjat, realment no ho he fet jo, devora sa sobrassada. Així que ja ho sabeu, si passeu per Cerdanyola podeu venir a menjar coses d’aquestes (booones), encara que el pa, les galetes de xocolata i les panades que m’en vaig dur s’han fet avall o molt avall.
Bé, també m’han fet arribar roba i, si, també ha fet es paquet sa madona, però ara jo tenc excusa, no?
I ara que sent sa cançó de “Vacasiones a Mallorca” pens que els hooligans avui son a Barcelona, jejeje.
Jo hauria de començar a fer un poc de cosa de profit perquè, encara que demà sigui Festa Major a la UAB (jo vos contaré, o no), la professora de Ciència Política ha programat una pràctica de nou a deu (¡Olé! Els únics curts fent classe en dia de festa) encara duc molt endarrerit el seminari de la mateixa assignatura (m’he llegit ja 70 pàgines i només he contestat una sisena part de la primera de les deu preguntes) i de moment no m’he començat a mirar, precisament, l’examen d’estadística, també per dilluns, per cert, ningú sabrà com aconseguir un SPSS que funcioni amb Vista sense haver de comprar la llicència, no?
Només una cosa més: Visca en Tòfol Colom Felanitxer!
P.S.: Perdonau les faltes d’ortografia, si voleu, les podeu corregir. I per cert, avui estrenarem el nou logo, per no haver de demanar comissions als d’Iberia. Jejeje.
Mem que vos pareix.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

sa veritat és que estic poc inspirada per fer un comentari ara, és que com que quan el volia fer ha tornat començar Hospital Central... Bé, simplement dir-te que amb aquest paquet sí que tens excusa. I lo de ses pràctiques, demà també hi ha uns companys meus de classe que tenen pràctiques de 8'30 a 11 des dematí, o sigui que no sou els únics desgraciats que vos toca, ara, que és una putada ben grossa.

Anònim ha dit...

Per cert, se m'havia olvidat, sa confitura no era de frambuesa??

Anònim ha dit...

He trobat un SPSS però per mi només funciona amb XP, és la v.11, que ja té uns anys.
Recomanació, fés la bona a cualque professor per que el te passi. Jo no t'he dit res...

barbara ha dit...

ostres!! quina obsesió amb el menjar.....
però va be sabre que si venim, al manco, no ens morirem de fam!!
i tot menjar mallorquí....quin luxe!!! jajajja
petonets!!!

Marga ha dit...

Hola, Joan!!!
Som una de les torturadores de per Ciutat!!! Ja havia sentit per tot arreu parlar d'aquest blog, fins que avui he aconseguit la teva direcci�. Ara tenc una feina de posar-me al dia perqu� vas a tope. No facis massa bonda...
Ens veim!

Esteve ha dit...

Bon vespre Joan! Som es xòfer de dia 6, em sap greu, però, tenim es Bentley fotut, llavors, vindré amb es Twingo (aixó si, es més brusquer de Mallorca). Memòries.