dijous, 8 de novembre del 2007

Vaja Festa Major!


A la histèria d’ahir vos comentava que avui tenia classe a les nou. Doncs bé, m’he aixecat prest, he agafat el bus on, cosa estranya, he pogut seure (erem quatre o cinc) I m’he dirigit a classe. Com que tot estava desert no hi ha hagut caravana I he arribat a les nou menys vint. I, com podeu suposar, al passadís no hi havia ningú però, i això m’ha sorprès, hem arribat a ser gairebé una dotzena. En aquell moment una dona de la neteja, què és veu que elles no tenen Festa Major, ens ha demanat que feiem allà assenyalant el cartell de la porta de l'aula que posava que avui no hi hauria classe. Nosaltres ja havíem vist aquell cartell però la professora de Política havia insistit en lo contrari.
Bé, l’hem esperada fins a les nou i quart, la seva habitual hora d’arribada, l’han anada a cercar el despatx i no hi havia ningú. No s’ha presentat.

Potser ella, no veient-nos tan pringats, s'hauria vist l'aula deserta i l'hauria suspesa, així, sense avisar.
En aquest moment, vos ho puc ben dir, se’t queda una cara de coió profund que no t’ho pots ni imaginar. Tothom dormint i nosaltres perdent el temps allà com a gilipolles...
Desprès d’això, ens n’em anat, resignats, al bar. Jo hi he estat fins passades les onze, moment en que pretenia agafar el bus en direcció Cerdanyola.
Es tema es que, la parada habitual que jo agaf (la de l’Eix Central) esdevenia una pista d’atletisme improvisada. Vist lo vist, he anat a preguntar a diversos individus de seguretat, tots llatinoamericans, que, com era de suposar, no en sabien res. En aquests moments la Plaça Cívica ja era plena de paradetes de Greenpeace, Intermón Oxfam, voluntariat..., d’individus que recaptaven “pasta” i de gent, alguns dels quals ja lluïen un aspecte més o manco alegre, amb botelles a les mans. Però d’es bus, res de res. M’he començat a passejar a través de l’Eix Central i per altres llocs per allà on no havia passat mai i, diria jo, he fet a prop a perdre’m.
Una hora desprès, i mitjançant la intervenció del PIUNE, he localitzat la parada operativa on, però això ja és més normal, he hagut d’esperar mitja hora.
En resum, he arribat a s’hora de dinar, però bé, he arribat, he anat al mercat a comprar hamburgueses (que m’han servit de dinar) i fruita i ara potser vagi a comprar menjar.
Per altra banda, i gràcies primo, dir que na Margalida em va passar la versió 15 del programa d’estadística, però crec que no va massa fina. Ja ho analitzaré.
I dijous que ve, contra el Pla Bolonya, vaga!

1 comentari:

barbara ha dit...

bé, no vau fer classe, però no tot és temps perdut, penso jo..... te vas passejar i vas trobar una altre parada de bus... a lo millor te va bé per un dia que tenguis més pressa..... qui sap?