divendres, 14 de desembre del 2007

Encara no he dinat!

Conscient de que tinc el bloc abandonat en gran mesura. Me dispos a escriure ara, des de l'aula d'informàtica en que no trec aguier amb l'SPSS,
L'altre dia, i arrel d'una recepta de la TR, vaig tenir una patata al microones deu minuts i desprès la vaig recobrir de paper de plata "perquè s'acabàs de fer" i el resultat va ser, en poques paraules, desastrós; calcinat.
He de dir que madò miquela mos ha duit un conill al pis, en una espècie de adopció i en substitució de l'eriçó famòs. No vos perdeu el nom: "Piano Teclado". He de dir que ahir me va mossegar es cabró aquest, però som viu.
Seguesc alimentant-me a base de carn cuinada de l'àrea de guisona amb l'excepció d'un tupper de sopa que va enviar, junt amb altres coses, mu mare via MRW. He de dir que va ser molt bona (qual la vaig posar dins s'olla, encara no s'havia acabat de descongelar), la racció va ser molt acertada doncs em varem sopar tots tres i no va sobrar, ni faltar, res.
S'endivia també és molt bona, sobretot si l'envien neta, jejeje.
L'altre dia vaig venir a practicar amb la TR (quan em donà la recepta) pel campus i va ser molt facil perquè, apart de que no hi ha cotxes, hi ha bona il·luminació.
Bé, en aquest moment pens amb mun pare quan molts dies em crida a aquestes hores i me diu que encara no ha dinat (sa puta explotació capitalista). Dic que hi pens perquè avui som jo el que no ha dinat a aquestes santes hores. Som practicant, com he dit, practicant SPSS i crec que ho deixaré anar perqué l'examen no té res a veure amb les pràctiques i, tammateix, no se si ho faig bé (bé, se que no l'hi faig però ho hauria de confirmar i demanar com se fa).
Esper sa vostra cordial felicitació per diumenge dia 16.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Primer de tot, m'agradaria fer una rectificació, que és que es cunill nom Piano-Teclat (en català).I bueno, no és que es cunill substituesqui s'eriçó, perquè encara tenc ganes de tenir-ne un, però lo que passa és que mentres el tengui en acollida, crec que serà millor no comprar-me un eriçó, o sigui que hauré d'esperar a l'any que ve, però bueno, també serà positiu tenir es conill, perquè, encara que m'encarinyaré amb ell i me sabrà greu no tenir-lo l'any que ve, si me veig capaç de cuidar-lo, també seré capaç de cuidar un eriçó.
Per cert, també vull donar ses gràcies a na Bel pes brou que mos va enviar, varem sopar la mar de bé.
I res, Joan, que ja vorem a mem que feim diumenge per celebrar es teus 18 anys... que, per cert, si te fa gola res, insinua-ho, a mem si arriba ;)

Anònim ha dit...

Estic molt contenta que vos agradàs es brou, un altra dia en tornaré enviar.
En quan al conill, Piano-Teclat, fa uns anys els España en tenien un, no se que nomia, però els va fer destrossa pel pis:menjar cables elèctrics, plantes, calcetins...Teniu esment.
Ahir vespre, ses nits de llegendes vàren estar nolt bé, t´hauria agradat, en Gaspar Valero ho explica molt bé i el sopar a Sa Premsa com sempre:BO.
Records i fins prest.

Anònim ha dit...

Aquest anònim som jo, ja ho havies endevinat, però he posat alias, ara vorem com sortirà.

Anònim ha dit...

Molts d'anys, Joan!!!

Anònim ha dit...

MOLTS D'ANYS!!!!!!!! Per cert, també vull donar es Molts d'anys a n'Aina

Anònim ha dit...

Felicitacions. No sempre es poden fer 18 anys. MOLTS D´ANYS!

Anònim ha dit...

Som sa mare de na Margalida

Anònim ha dit...

jajajaj gracies mica!!
joan es un dels anys que es consideren "importants"pq pots votar ...i tot aixo xo realment jo estic igual no se tu com te trobes xo jo...estic igual!!
aixo si es el primer cumple que feim separats i aixo si que s'enyora un poc es meu besso!!
ahh!!MOOOLLTSSSSSSSSS D'AAAAAAAANNYYSSSSSSSSSSS
un besitoooooooooooooo enormeeeeeeeee

Anònim ha dit...

Com sempre faig tard, però com que ja sé que te consta que és part natural innata i irremediable de jo mateix me sabràs perdonar.

MOLTS D'ANYS !!!

I una part idèntica d'aquests també per la teva bessona (esper que no li cobris drets, ni res d'això...)
A meam si mos veim prestet i ho celebram.

Una abraçada !