diumenge, 2 de desembre del 2007

Un altre cap de setmana






El Mallorca no ha guanyat, no és que l’escoltàs i és que, realment, fa un parell de partits dels quals m’en don compte quan ja han passat. Avui m’han avisat a temps.
Avui s’histèria serà més o manco curta ja que, com que he (o almanco m’ho pens) esbrinat sa situació d’es febrer en que tenc una setmana intersemestral, hauria de comprar qualque bitllet d’avió. No obstant això, no renunciaré a contar-vos ses quatre coses que he fet, i ses que no he fet, aquest cap de setmana. En tot cas, i així com pinten ses coses, me pens que lo que escriuré avui serà més llarg de lo que escriure durant el pròxim pont. Atenció informàtics, perquè m’han arribat noticies de que sa computadora de s’estació central, de Sa Mola, no funciona. Me conten que s’ha espatllat es botó d’encendre…
Bé, anem a lo que anam, sa matina d’ahir la vaig consumir dormint, o estant dins es llit. Desprès na Marga i jo vam dinar i varem anar a caminar fins a l’estació de Renfe i al castell de Cerdanyola, en aparent estat d’obres. Veure fotos, sa de sa UAB amb ses seves columnes de fons és molt guapa, no? Deu ser sa fotografa. Per cert, gaudiu-les que ara, en aquesta zona, hi fotran un megacomplex d'investigació tecnològica i un vbarri innovador, tan gran que l'han anomenat "l'eixample del Vallés".
El vespre el vaig emplear, desprès de sopar, en xerrar pel messenger i veure sa tele alternament.
Avui demati havia de ser (segons càlculs meus) a l’estació de Renfe a les 11:21 per arribar a Sants a les 12:00. La qüestió és que he badat i he arribat havent passat el tren, he hagut d’esperar el següent, amb arribada a Sants prevista per a les 12:03, a les dotze en punt ja hi era.
Tot això m’ha demostrat que la normalitat ha arribat a rodalies i m’ha ajudat a decidir-me per venir-hi dijous, que just falta que no vagi bé… En referència a aixó, serà un nou repte per jo això d’anar a agafar un avió sol, i més encara a un aeroport diferent de Son Sant Joan, però bé. Encara que no m’esperin per berenar, me conform amb que me deixin sopes i frit.
Referent a això, avui a les dotze havia quedat a Sants amb els “onces” per anar a dinar. Al final només hem estat tres, na Clara, n’Ivan i jo. Hem anat a dinar a una zona propera als carrers mallorquins. Més concretament, a un restaurant basc (o navarrès) el nom del qual no me veig capaç de transcriure. L’elecció ha estat obra de na Clara, gran aficionada a Euskadi (Vascongadas, com diu el dels matins).
En haver dinat, hem anat a passejar, donar voltes i més voltes sense rumb fix, per Sant Andreu, cercant una festa major que no hem trobat; encara que hem vist un mercat i diferents edificis més o manco singulars. Jo he de dir que m’he fixat amb el nom d’una botiga que, tot i no saber si és bona, el nom és molt bo.
Res més, avui horabaixa he fet net es menjador i poca cosa més.
Feina, ja no ho hauria de comentar perquè no és cap novetat, però per tres dies no val la pena posar-si, no?
M’han dit, per altra banda, que ara t’has d’identificar amb usuari Google per a deixar un comentari. Mare de Déu, així si que n’hi haurà pocs! Ja ja ja.
No és que jo hagi modificat res, i és que amb altres marques (Fotolog, Metroflog, Spaces…) de blocs ja passa el mateix, t’has de fer dels seus per poder comentar. Maaaaafia!

Ja no hi pensava, des de divendres els llums de Nadal estan encesos. Veure foto que va fer na Miquela des de la parada del bus.

5 comentaris:

Mica ha dit...

Estic contenta que hagis aclarit lo de sa setmana intersemestral. Jo encara no he comprat els billets, i crec que esperaré una mica, a causa de sa falta de sensibilització que hi ha sobre els animals a les companyies aèrees.
Castell de Cerdanyola????? Hi ha un castel?? :O
Bueno, Joan, crec que dijous, amb aquest nou repte que t'espera, t'ensurtiràs la mar de bé, encara que no sigui Son Sant Joan, ja hi has estat un parell de vegades i no crec que te trobis amb massa complicacions.
Bueno, a mem si me funciona això de penjar es comentari amb aquesta nova manera... (crec que si, que m'haurà anat bé, sort que ja tenia conte de correu de google)

Mica ha dit...

Per cert, encara que dia 1 se restablissin els trens de Renfe, avui hi ha tornat haver haveries... No sé jo si hauràs de fer un pensament...

Anònim ha dit...

ànim, joan, jo sé que tu pots!!
segur que ten surts a sa primera per agafar l´avió correcte...i si no....a sabre on vas de vacances...jajjaja
de totes maneres ja m´ho explicaràs, que jo faig comptes d´anar-hi un dia d´aquests per bcn.
com se nota, que anyores mallorca... per tot veus noms que te la recorden... i és que com mallorca no hi ha res.
lo que no me cuadra és això dels llums de nadal gairebé un mé abans....després ens prediquen lo de l´estalvi energètic...
una altre cosa que no entenc..jo si que puc posar el nom en negre, ara..i els altres no? m´estic fent un embolic!!!
petonets!!!

Anònim ha dit...

Kaixo!

Collons com costa llegir amb mallorquí! ja està be ja!
Me'n alegro que el diuamenge t'ho passessis be i ja saps la pròxima parada el teu aniversari i la següent a BILBO.
Per cert, el restaurant es deia Txapeldun que vindria a ser el qui porta la Txapela Vasca o el portador del premi que donen en les competicions vasques.

GORA ESUKADI ASKATUTA GORA EUSKADI SOZIALISTA

Ale...k vagi bé
"ens veiem"

ainaa ha dit...

ei!!bessó meu!!
aqui sa clovella al habla!!ara men vaig a estudiar geografia encara que es meu interes brilla por su ausencia!!pero be...
gemelo que mos queda menos per ser majors d'edat jajaja
molts de besitos