dijous, 10 de gener del 2008

Es puta llom!

Bé, no tenc molt de temps per escriure però diré que una gotimplora és, únicament, una cantimplora amb un tassó. Je je je.Com podeu comprovar, estic iniciant la col·lecció d'histèries breus "Es/sa puta ...". Esperem que no durin molt.
Per altra banda, dir que ahir voliem sopar comunment d'un llom empotat que vaig dur, però quan ho varem obrir varem començar a sentir una olor que no entraré a descriure. Una puta olor!!!
També vos diré que avui m'ha passat una cosa nova. M'he equivocat de bus. Jo anava ben empanat i quan m'he adonat estava a sa sortida de Cerdanyola (per on jo no havia anat mai) i es conductor m'ha dit que anava a Badia (que, un altre dia m'hi centraré però m'han dit que té forma de península Ibèrica), Barberà i Sabadell.
Rés més.

1 comentari:

Anònim ha dit...

entre sa merda i es llom....no hauries de fer un pensament de comprar un ambientador???
gràcies per s´aclaracio de sa gotimplora....jo, vaig ampliant vocabulari...jajajja
petonets!!!!