dimecres, 16 de gener del 2008

Sant Miquel Àngel Moyà








"Alguien que sabe inglés, no siempre es buen profesor de ingles" Paraules d'en Gori Pomera


Toma, toma, toma capquadrat!!!

Serveixi aquest post com a dedicatòria de la classificació del Reial Mallorca a quarts, molt especialment al porter binissalemer i al "caño" Ibagaza.

No tenc ara pas ganes (jejeje, ho faig aposta perquè me diguin que m'estan canviant...) ni son aquestes hores de posar-me a explicar sa desfeta que ha suposat es meu calamitós examen de Fonaments. Es que si m'hagues centrat en això haguès pogut titular aquestes paraules amb una frase com "Setmana Tràgica de Barcelona" o "Primera derrota", però m'he estimat més centrar-me en la victòria del Mallorca a la capital d'Espanya. Mem si tornam viure una final de copa! I esperem que Dios nos pille confesados per als altres examens calamitosos... o potser bastarà tenir fe en Sant Miquel Ángel Moyà de Binissalem.

VISCA EL MALLORCA!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bono, me sap greu la meva absència temporal, però és que estic processant unes fotos de Sant Esteve...
;-)
M'ha costat una bona estona posar-me al dia, però no ha sigut gens mala de passar. Tan entretingut i variat com sempre, aquest blog. Ànim i sort en els exàmens !!!

Joan M. Roig ha dit...

je je je je Si que es vera que feia temps que no donaves senyals de vida!
Això és lo que te, encara que no tengui temps per fer llargues redactades, almanco expós ses fetes i qualque idea.
Bé moltes grasis!

Per cer és una llàstima creure (o estar segur) que he suspés fonaments perquè això suposa que no he pogut fer un fogueró per Sant Antoni. Sempre hagués pogut fer qualque figura... je je je