dimarts, 22 de gener del 2008

Ximbombada

Avui posaré un parell de glosses o cançons brutes de per Sant Antoni.
He plagiat s'idea de na Miquela. Vos advertesc que, com bé indica el titol, ses cançons son brutes així que si no voleu ferir la vostra sensibilitat o integritat moral (jejeje) no seguiu llegint perquè això és pecat mortal!!!

Sa ximbomba ja no sona
ni sona ni sonarà
perquè té sa pell de ca
i sa canya que no és bona

A sa vorera de mar
hi ha moltes pedres planes.
Una dona sense mames
no la me fa enravenar

Una puta va dir a s'altre
ja no guanyarem més dobbers
perquè han vengut es forasters
i s'enculen un a s'altre

I dos que ho feien enterra
A darrera uns garballons
Amb so tuc-tuc dels collons
S’omplien el cul de terra

Una dona va fer un pet
A davall d’una figuera
Totes ses branques ballaven
Es so de sa petatgera

A Sa Pobla vaig anar
A cercar a na Magdalena,
Quan la vaig tenir d’esquena
No vaig poder enravanar

Es rector de Sant Marçal
va fer una fantasia
se va aixecar sa camia
amb sa punta des pardal

Un homo va anar a la mar
Amb la seva enamorada
I quan la va tenir despullada
No la va saber empitonar

Darrera una mata bona
vaig sentir lladrar un ca
i va ser es capellà
que barrinava una dona

Si vols venir ja hi vendrás
A s’hort a collir melons,
Mentres tu les colliras,
jo te tocaré es coions

En el cel hi ha una lluna
Tota envoltada d’estels,
sa meva al·lota en te una
Tota envoltada de pels.

Jo tenc un flabiolet
Que te forat i no sona,
En sentir olor de dona
s’empina i se posa dret

Sa madona de Sa Torre
el pa negre li fa mal,
però no n’hi fa el pardal
quan el te dins sa cotorra

Ses al·lotes de Sa Pobla
se pinten per esser guapes
i a devora sa cotorra
hi poden sembrar patates.

Na Catalina de Plaça
quasi se va acubar
quan va sortir a sa terrassa
i va veure els veinats barrinar

Una poma, dues pomes
tres pomes fan un remell
quan ve sa dematinada
sa poma crida s'aucell

Per cert, podeu trobar-me més, apart d'altra temàtica similar a la web http://www.santantonicapdepera.com/ (la meva font). I si en sabeu qualcuna, no dubteu en posar-li.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Sa batlessa felanitxera
ho va fer amb un municipal,
que li va mostrar es pardal
perque tenia molta boxera

Anònim ha dit...

Un dia devora es foc
vaig dir bruta a sa padrina
me va tirar ses esmolles
reputes si m'endevina!

Anònim ha dit...

Fent es lloro, fent es lloro,
un mes la vaig festejar.
Jo només hi vaig anar
en temps de figues de moro.

Anònim ha dit...

A dins un redol d'ullastres
una verge em vaig tirar,
mira que de llavors ençà
a nes pardal tenc padastres