dimarts, 26 de febrer del 2008

Ja ho he fet!

És hora ja de sopar, per tant, només vos comentaré que avui horabaixa quan ha vengut na Miquela, hem anat a votar.
Quan hem estat allà, he de confessar que te tengut dubtes entre EU-EV i Unitat per les Illes. D'haver sabut que Unitat entraria al congrés o no depenent del meu vot, no m'ho hagués pensat dues vegades. Però com que som un poc pessimista en aquest aspecte...
Per altra banda, volia "premiar" humilment amb el meu vot la campanya fresca, alternativa i austera (no s'han gastat més de 90.000 €, que davant les altres xifres és una propina). Volia donar un vot ecologista i d'esquerres per tal de que el govern de ZP se giri cap a l'esquerra, deixant de pactar les mesures econòmiques amb CiU. S'ha de recordar aqui que la llei de dependència es va aprovar per impuls de l'esquerra.
Al Senat també he tingut els meus dubtes. Hauria d'haver demanat a la professora de política si, en cas de llistes obertes, solen sortir sempre els caps de llista o no. Dic això perquè el segon d'Unitat és vilafranquer i, vulguis o no...
Lo mateix me passava amb EU-EV, de qui no coneixia al primer però la segona te un bloc i me sonava el nom.
Una altra cosa és que sa tasca d'en Sampol (unic representant a Madrid lleial a sa nostra terra) es contraposi amb que no me pareix be sa lo de deixar fora EU per posar-hi UM.
En fi, ja he exercit es meu vot per primera vegada, encara que no m'hagi pogut fer la tradicional foto dipositant el vot dins l'urna (Si tengués temps, el photoshop fa miracles...).
El meu ha estat, sens dubte, un vot contra el bipartidisme a l'Estat i, més concretament, a les Illes.
M'agradaria fer qualque referència al "debat" d'ahir (dijous hi ha el bo) però realment no tenc temps. Només diré que hi haurà cert equip d'assesors que hauran d'informar a qualcu de lo que és un bonobus...
Res més per avui, disfrutau de la campanya electoral i... "Buenas noches y buena suerte".
P.D.: Els/les comentaristes ja no veniu o simplement és que no escriviu??

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Sa veritat és que no sé massa què dir a nes comentari, però com que sé que te fa ganes que te fagin comentaris, idò te'n deix un, encara que no digui res... ;)

Joan M. Roig ha dit...

aaaaahm

Anònim ha dit...

Jo no et deix comentaris però ho llegeixo. Dic lo mateix que na Miquela, com et fa ganes, idó aquí ho tens.
Besitos...

Anònim ha dit...

Si Joan et seguim llegint a pesar que no sempre te deixi un comentari.
Has sentit res especial deprès d'haver exercit el teu dret a votar per primera vegada?? imagin que no...

Anònim ha dit...

A vegades només venim, correns, correns.
Però hi som.