divendres, 8 de febrer del 2008

Reflexions


Voldria començar avui fent un parell de reflexions sobre l’examen d’història que fa poc he entregat i les seves circumstàncies. En primer lloc voldria fer notar el fet de que cada nit abans d’examen vaig allargant els temps d’estudi per anar a l’examen amb una preparació que aspiri a sa decència. Això passa perquè, m’ha passat amb ciència política i amb història, encara que tengui molts de dies buits per, aparentment, estudiar; ho vaig deixant tot pel darrer dia havent adoptat certs horaris nocturns...
Avui escric això amb sa sensació de que tot allò que vaig estudiar ahir fou estéril.
Per una banda, i tot i que jo sabia que en la primera part de l’examen podria triar 1 pregunta entre cinc (al final ha estat entre sis) m’ho vaig estudiar com a per inercia tot amb la conseqüència de que m’ho sabia tot per damunt, sense profunditzar. Per altra banda, davant l’impossibilitat de centrar-me en tot vaig deixar un poc de banda la història d’Espanya perquè, agradant-me molt més i tenint-ho més fresc de l’any passat, no he considerat propens.
Tot això ha influït a l’examen d’avui. En la primera part he triat la pregunta que demanava una cosa com perquè l’aixecament militar del 36 es va convertir en guerra civil. Fent això m’he n’he donat compte de lo molt que se sobre aquest tema i lo poc que l’havia estudiat per aquest examen però això no lleva que l’extrema concreció de la pregunta m’hagi fet errar-me. Això valia 3,5 d’un total de 8 per la qual cosa crec que no he desenvolupat molt bé (he fet dues pàgines) però és que aquesta qüestió en si no és tampoc molt extensa.
La segona part, que valia un punt, es podia contestar com bé ha dit el professor amb tres lletres. Jo he posat SPD...
I la tercera part, era un comentari (que per cert no m’ha portat en lletra grossa, ejem ejem) sobre les diferents concepcions del temps que, realment, mitja pell.
En definitiva, la nota de l’examen s’allunyarà bastant de les excelents qualificacions de l’any passat però es confia en l’aprovat.
Es curiós com a les companyies àrees ja et donen fins i tot el temps que farà al teu destí. A Sevilla hi farà sol. Per cert, demà (si no hi ha cap de nou) m’en vaig a Sevilla.
P.S.: Definitivament, he suspés fonaments.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

A Sevilla!!! I què hi has perdut per allà? Ja m'ho va dir n'Aina que te n'anaves de "vacances" jejeje.... Que ho passis molt bè, i ja avisarás en venir per aquí, jo anirè preparant galletes per omplir el pot.

Anònim ha dit...

Reconec que en part, això de s'horari nocturn és cupa meva, perquè tu, antes te'n solies anar a durmir més prest. Però has de recordar que te vares posar a "estudiar" dilluns a vespre.

Una altra cosa que vull comentar és que no estic d'acord en que lo que has estudiat sigui estèril (paraules teves), per començar has de pensar que sempre, quan estudies, te serveix d'algo, almenos per ampliar els teus coneixements sobre es tema, encara que no te bastin per aprovar; pensa que el factor SORT també és important en aquests casos. I també m'agradaria recalcar que encara no tens sa nota, per tant, no avancis aconteixements (Sociologia).
Bueno, idò res, esper que tenguis un molt bon viatge a Sevilla (podràs dormir dins s'avion) i que per Mallorca descansis i no te mengis es cap pensant en Fonaments...

Anònim ha dit...

Idó... ja ho saps, no ho deixis tot pel darrer moment i així no hauràs de fer nits estudiant. Però si basta per aprovar, ja ens conformam. Sort i que vagi tot bé.
Records.