dimecres, 19 de març del 2008

Visita a Sa Cala


Ai! Això de tenir tants de blocs és un poc estressant. No, no he actualitzat sa RISAMOLA perquè trob que amb so totxón que hi vaig posar... De totes maneres un dia vos n’he de parlar. He actualitzat i he canviat un poquet es nou d’es qual també qualque dia si ve bé vos parlaré.
Avui m’ha despertat mon pare amb un truc telefònic en que m’ha demanat si no estava bo (per dormir a les 10. Sense comentaris) i m’ha convidat a amollar ses ovelles. Hi he anat en pijama i amb en Puc, m’he dutxat i no m’havia acabat de vestir quan na Miquela ja m’esperava aqui defora.
Res. M’he acabat de vestir i he berenat d’un parell de crispells, que no son massa bons perquè per defora son massa cuits i per dedins no.
Hem partit cap a sa cala (Cala Figuera per als profans) ja que jo no hi havia estat mai per terra, ja que per mar hi havíem arribat en qualque ocasió amb sa barca d’en Guiem d’es Babo.
Jo ja sabia que era molt pintoresc i, realment ho és. M’ha agradat tant que si qualque dia me toca sa loteria m’hi compraré una casa, o dues. S’aigo estava neta i era ben transparent, encara que hi havia qualque medusa.
Na Miquela m’ha comentat que els pocs hotels que hi havia, sa majoria els han tancat, convertint-los en apartaments o similars. En queden poc i son look años 60. Realment amb lo guapo que és, estranya que no hi hagin invertit més, però clar, deu ser que no te platja. Amb tot, a aquestes altures, hi havia un grapat de restaurants oberts i molts de guiris p’es carrer.
Més tard hem tornat a ca seva on hem canviat de ca (dúiem na Xeno) i hem duit a passejar, successivament, na Cala (un nervi) i en Triol (que fa una sèrie de peripècies interessants).
Res. Desprès hem anat a dinar a Santanyi a ca sa padrina de na MIquela. Mos ha fet macarrons (que ja m’haguessin bastat per dinar), llom amb patata frita i xampinyons a més de flam. Ha estat molt bo.
Desprès hem vengut cap a Sa Mola i he visitat sa nostra fauna familiar. Quan tornàvem de veure ses ovelles amb en Puc, hem sentit un renou i era un conill que s’havia mort. No pareixia creïble que amb tant poc temps es ca l’hagués mort per sa qual cosa, opinió avalada per sa veterinària, es possible que estàs malalt. Per això, perquè no fes olor, l’hem duit a ses cases per tirar-lo.
I com que ja era hora d’anar a sa pelu, na Miquela mateix m’hi ha acompanyat. No me tallat els cabells per sa qual cosa, segons n’Aina, pareixeré un parell de setmanes més un gitano. Més tard em anat a veure sa tita i sa padrinajove, sa meva subministradora de llibres d’en Harry Potter.
Posteriorment, i com que l’amo avui vespre vol anar a cercar caragols, hem fet un peregrinatge per Felanitx (Carrer dels Horts, Ca’n Pastor, Carrer Major i ca’n Polla) cercant una bombona de butà d’això petit.
Afortunadament ha fet es ruixat s’horabaixa, cosa que provoca gran preocupació, o millor dit, crits i llàgrimes a ciutats com Sevilla que viven tan profundament sa setmana santa.
Jo no tenc clar si anirè a processons, crec que m’estim més comprar un pot de caramels.
Per cert, si estic un parell de dies sense escriure, no serà (segurament) que hagi passat a millor vida ni que hagi tornat aplicat i m’hagi posat a estudiar a saco. Probablement llegiré en Harry Potter.

-Més fotos a la galeria d'imatges.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Està molt be això de fer turisme per Mallorca hi ha molts d'indrets per esser visitats i entre ells Cala Figuera és un lloc meravellòs.
A sa galaria de fotos fas un bon repàs a sa fauna de "Sa Mola" però permi no hi he vist en "MORO", no has pensat amb ell?

Joan M. Roig ha dit...

Clar que si.
Ara n'afegiré d'en Moro