dissabte, 5 d’abril del 2008

Sa rèplica


Vist sa densitat dels comentaris i dues coses, putades més que res, que hi voldria afegir, escric això com a una nova entrada.

En primer lloc, i desprès d'escriure lo d'ahir, m'hen vaig donar compte de que me faltava sa bolla d'es bastó, vaig buidar sa maleta, la vaig cercar, la vaig tornar cercar i encara és s'hora de que l'hagi trobada així que crec que puc concloure amb facilitat que he tirat quasi vuit euros a n'es fems.

Per altra banda, i no molt més tard, me va cridar una senyora de la policia local de Santa Coloma que me va demanar mem si havia perdut un ca i jo vaig pensar mem si a Mallorca hi havia cap municipi que se digués Santa Coloma i, tot i que he perdut un poc els coneixements de geografia, no me va sonar per sa qual cosa vaig desestimar que qualque ca de per ca meva hagués travessat la mar fins per Barcelona.

Li vaig dir que no i li vaig explicar que era de Mallorca i que estava estudiant aqui però que, en tot cas, no tenia cap mascota amb un xip, que resultava que l'amo d'es ca a n'es xip li va posar es meu número.

I res, avui demati he anat a comprar (un poc pressionat) perquè jo no necessitava res, encara no ho necessit i tudaré segurament molts coses, però si mateix i he fotut més de vint euros.

Bé, i ara pas a replicar els comentaris.

Potser lo de na Catalina ha estat un revulsiu i els/les comentaristes han escrit. Esperem que si, que s'examen hagi anat bé.Això d'els impostos me pareix una barbaritat però, sigui 50 o 70 (que si mateix hi ha diferència) tampoc me sorpren excesivament amb aquest equip de govern...Lo de sa REPOSOC m'ho plantejaré perquè encara que jo, tanmateix, ja escric aqui hi podria enviar segons quins escrits jejeje.Per altra banda, veig que "sa progenitora" té molts d'anys d'experiència amb el llibre de Medi. Així i tot, i tenint en compte que a sa familia paterna això de denominar vell/vella s'ha institucionalitzat (i a jo me fa gràcia sa denominació) deman suggeriments per evitar aquest mot, perquè mu mare no m'agrada, així escrit, i mamá,´és en to excessivament pijo, esnob, ciutadanetxo...Lo de ses plantes no me pareixia massa greu... fins que m'has dit lo d'es meus fassers (que per telèfon no deus haver recordat casualment comentar-me).No entraré ara a definir si allò de per allà és un jardi o no però, en tot cas, si n'Aina hi fa qualque tasca, no dubteu en fer-li una foto i enviar-la amb urgència.

P.D.: Adjunt foto d'es ca (damunt es terrat, i es que es un artista... encara que també, pujant-hi, espenyi qualque test) que, probablement, dugui es meu nom a n'es xip i que, segons m'han informat i segons l'he sentit a través d'es telefon, encara és per damunt Sa Mola.

2 comentaris:

Bernat Picornell Grenzner ha dit...

He llegit moooooooolt per sobre l'últim post però... Sí! Publica a REPOSOC o com es digui! Jejejeje

VA, tu envies un article i jo un altre... O mira, pq no fem un article conjunt la primera part del qual tu defenses una cosa i a l'altra jo en defenso un altre? Aixi podem crear polèmica...:P

Ja diras que et sembla!

Anònim ha dit...

Basta que simplement possis el meu nom. No importa buider-te es cap.Ses plantes ja els he arreglades, tot en gros he hagut de canviar tres o quatre cossiols.