dimecres, 21 de maig del 2008

Curta histèria


Avui tal vegada començaria comentant el colapse patit aquest dematí a la línea del Vallès dels FGC o Ferrocatas, que ha provocat que molta gent, a més de quedar alguns aturats en una parada i altres tancats dins el tren, arribès tard a classe. Podria dir que això a jo m’ha afectat indirectament ja que havia d’anar a Barcelona a veure la psicòloga i, quan he partit cap a l’estació i he vist que el panorama no era molt esperançador, tampoc agafant Renfe perquè ja no hi seria a temps, he optat per agafar bus i metro. Avui al suburbà hi havia manco gent i he pogut seure i tot.
Ahir mos varen cridar al pis per tal de fer-nos una enquesta de transports per a l’Autoritat Mestropolitana del Transport de Barcelona i com que na Margalida no va voler respondre, ho vaig fer jo, donant la meva opinió en molts d’aspectes. I és que hem de col·laborar amb els, d’alguna manera, del gremi. Això es complementa amb diverses enquestes per valorar al professorat que, segons vaig sentir a dir, servia per donar un sobresou al més valorat. No se fins a quin punt és vera però he de dir que a la d’avui m’he fet sa puta de contestar perquè sal letra és molt petita i jo he perdut sa lupa, una lupa molt guay que tenia un llum i tot... No i m'han dit que son cares!
I res, ara m’hauria de posar a fer un poc de feina. Au!