diumenge, 15 de juny del 2008

Època d'examens




Histèria 150
Estava dubtant en posar avui, desprès de sa parrafada de s'altre dia, aquell utilíssim cartell de "tancat per examens" però a n'es darrer moment m'he n'he refet i passaré, si vos sembla bé, a relatar-vos quatre fets d'aquesta època d'arrest domiciliari, practicament.
M'he n'he temut que escriure, lo que es escriure, de sa meva vida quotidiana no és una cosa molt freqüent darrerament. Avui intentaré trencar aquesta tendència encara que, no vos penseu, no hi ha massa coses que contar.
Començaria pel principi però com que no el sabria situar amb exactitud pegaré a pens. Ahir divendres, i desprès de resistir tres setmanes gairebé justes, vaig anar a n'es Macabro (Euskosky) a fer una compra. Com podreu observar, si me pega per penjar ses fotos, se notava en segons quins estants lo de la vaga (pareixien del 36, de quan aquell patriota va dividir el seu pais en dos... Bé, que avui m'he proposat no xerrar de política), encara que fam, lo que se diu fam, no n'hem passada ja que, majorment, la part que estava buida era més d'ensalades i coses insanes d'aquestes.
Aquests dies hem començat a sentir petardos i renous (escandalosos) diversos procedents de s'al·loteria que fa sa boia per aqui defora. No vos podeu imaginar, per exemple, com ressona en aquests patis tancats es puta patinete aquest. Fa oi!
En quant a lo de coets i altres artilugis d'aquesta mena, se comenta que es perquè, apart de que els al·lots han acabat ses classes (No els hi podrien guardar un mes més? Bé, no ho se si na Bel sa de sa pota coixa me sent...) es perquè s'acosta Sant Joan, patró dels Països Catalans, que se veu que per aqui el celebren més que per Mallorca, no que per Menorca. I és que la confusió aquesta entre illes és força freqüent, l'altre setmana, per exemple, vaig sentir en poc temps que les aubarques (o com s'escrigui) eren de Mallorquinas, Ibicencas, Menorquinas o, ja directament, una altre va amollar Baleares, per allò de no complicar-se l'existència.
Idò això, que quan me dispòs a estudiar no vos dic per on les ficaria els petardos.
Una llàstima, de totes maneres, que Espanya no passi de quarts, jo hagués volgut que passes a sa final, més que res (eventual patriotisme apart) perquè quan jugava els nins renouers devien ser a ca seva mirant el partit. Lúnic moment, diria jo, en que els de ca seva els deven sofrir.
I ja que hi som, supòs que haureu fet una bona tasca social comprant el -assserrin assserran- cupó de Sant Joan, que pot esser agraciat amb 10 milions d'euros o nosequants al mes durant 25 anys. Jo ja l'he comprat encara que, referit a vosaltres, potser convidria més (a mi, personalment) que els me comprassiu a jo si es que al final en venc. Si en venc crec que n'hauré de vendre molts perquè amb tota sa puta paperassa que hem hagut de presentar...
Per no desviar-nos massa de sa qüestió, diré que vaig aprovar economia amb el darrer parcial, amb un cinco pelado y a oscuras, amb la qual cosa no va fer falta anar a n'es final. Per altra banda, la nota de Política Espanyola surt demà i ja ho veurem.
Demà, també, comença per jo la meva particular Setmana Tràgica de Barcelona (una de tantes/99 anys desprès) amb els dos examens més densos en apenes dos dies. Dimecres Ciència Política i divendres Història. Esperem que els deus i les deveses (i els sants i els apòstols i altres figures literàries) estiguin inspirats i m'ajudin.
En aquest sentit almanco puc dir que no ho he deixat to pel darrer moment perquè ja he começat a estudiar una mica, encara que desprès m'ho torni mirar i no m'en recordi absolutament de res...
Idò això, crec que serè el darrer del pis que abandonaré la península perquè na Marga pira aquesta setmana entrant (quina puta sort!), na Miquela s'altre i jo quedaré fruïnt dels petardos de Cerdanyola fins al Juliol. Yujuuu! Qué bé que m'ho passaré estudiant Fonaments mmm.
Paral·lament, aquests dies juntament amb en Victor, hem tractat de salvar l'ADUAB, reclutant candidats/ates per diversos mitjans/anes (Ui, això de l'equilibri aquest m'ha afectat, com la ministra aquella que l'altre dia va amollar allò tan curiós de "los miembros y las miembras").
Bé, això ja ho relataré un altre dia que demà dematí convendria estudiar, encara que sigui, un poquet.

Au! Salut!

P.S.: S'agraeix la participació dels participants en la comentada de l'altre post. Agraïnt doblement les sàvies aportacions de na MM.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ahir divendres? Joan, serà ver que aquest arrest domiciliari no és massa bo, si no vaig errada ahir erem dissabte, tot i que a n'aquestes hores ja es pot considerar ahir com el diumenge.
En quant a lo dels petardos, com ja vos he avisat, serà pitjor a finals de setmana i sobretot a partir del cap de setmana, ja que mos acostam perillosament a Sant Joan i, per aquí, és una festa de petardos. Fins i tot se posen paradetes perquè sa gent en compri a voler!
Joan, no adelantis aconteixements sobre sa selecció, que encara passaran de quarts... (just per fotre els de Media Market!)
Xerrant de sa setmana tràgica, no crec que sigui per tant...
Bueno, me'n torn a estudiar s'examen de demà, que per anar bé l'hauria d'aprovar i així en tendria una menos per setembre.

Anònim ha dit...

Idò si que l´acaben prest a a sa classe es nins dels Països Catalans...Noltros en tendrem un parell de dies més, no tants com dur sa pota coixa... i no t´en riguis.
Confii que en venir jo no hi hagi renou de coets i molt menys al.lots amb patinets.
Salut i estudia, que queda menys.

Anònim ha dit...

Juan crec que me coneix pero no sabs que una padrina de cabellsblancs se haya puesto a trabajar por internet. Soy ls tìa Marca de tu madrina Caty a la que quiero mucho pero es por mediación de Catalina Binimelis que me he enterado de tu bloc que lo encuentro muy interesante y aunque no haya leìdo todo lo que escribescreo que hacer un trabajo muy bueno. Otro día más. me gustarìa mucho escribir en catalán pero soy de la época franquista y no pude aprederlo, pero me perdonaràs las faltas porque la próxima vez envestiré en catalá.

Joan M. Roig ha dit...

jejeje
Està b é això de que na Binimelis faci publicitat!
I, realment, podeu escriure així com volgue, en castellà o en català, encara que faceu faltes, perquè jo som es primer que en faig!

Salut.