divendres, 20 de juny del 2008

Som un crèdul

Paratge paradisiac on, a hores d'ara i amb aquesta calor, ja hauria d'esser; sense examens ni altres maldecaps similars

Ahir vaig anar a dormir tard i vaig estar molt a dormir-me, crec que m'haure de comrar un ventilador, i m'he despertat molt prest. Quan m'he despertat, he vist que la meva habitació una mica rara i se veu que la inmensa bandera del Mallorca, no és tan gran però com que l'habitació és petita..., ha caigut ja que el bluetag aquest se deu haver, com a mínim, evaporat.
Bé, he partit a fer l'examen d'història que no se si m'haurà anat massa bé. M'explicaré.
De quatre preguntes, a la primera part, n'haviem de contestar una i jo me les havia preparades totes. He agafat la de models de resistència durant la II Guerra Mundial. Idò bé, m'han dit que aquesta sinó havia llegit Partisanas, que no el vaig llegir, quedaria incomplet. Així què...
Per altra banda, el comentari del discurs de Luther King bé.
I la pregunta d'un text una mica flipant del qual no se si vos vaig parlar, que deia algo així com que "la pimienta es el motor de la historia, segun Marx" era completament fals, una paròdia, més concretament.
A jo me resultava força estrany tot lo llegit, però no vaig anar a pensar que fos tot fals.
És més, jo com a comprador de dossiers de la facultat m'he esntit estafat ja que la gent que no necessàriament s'havia llegit el text i, bé per internet o bé amb el llibre sencer disponible a les biblioteques, han sabut, directament que tot era una farsa i directqament no s'ho han llegit.
Conclusió: Sa broma no m'ha acabat de fer gràcia tenint en compte que m'hi jugava 1/8 de l'examen final de l'assignatura. També diré que la bona nota de l'examen (7,75 sobre 8) de l'anterior quatrimestre se'n vagi a pastar fang.
Justament avui que el profe, sense que ni li recordàs (cosa sorprenent) m'ha portat els fulls de l'examen en lletra ampliada!
Més tard hem anat a xerrar (en Victor i jo) amb la encarregada de l'Edifici d'Estudiants que, se podria dir, ens ha fet una mica de sermó. Repetesc: Algú es vol apuntar a l'ADUAB?
Per altra banda, apart d'anar a comprar (menjar i un ventilador, por lo menos) hauria d'estudiar Sociologia i Fonaments (Quina creu!) però crec que, com a prest, serà demà.

Salut i... no vos derretiu!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Joan ara feia molt de temps que no te deixava un petit comentari, ara que tenc una estoneta lliure ho aprofit.
Veig que tot hi estant en època d'examens no has reduit els teus escrits,esperem que els resultats siguin bons.
Si que es vere que és un paisatge idilic, es que ens mostres al començament,gaire be igual, al que porem disfrutar ara pel carrer Mar, si puc te farè arribar unes fotos.
Fins una altre Joan i estudia molt.

Anònim ha dit...

Ànim, Joan! Que ja falta poc per poder prendre es sol per damunt aquestes penyes, que tant enyores...