dijous, 10 de juliol del 2008

Darreres notes





Lluny queda Cerdanyola, ja farà una setmana que som p'es port, bé, crec que més que per Portocolom he estat per Ciutat, per Manacor i per Felanitx.
Tenia, segurament, un grapat de coses que contar però com que estem de vacances, està prohibit forçar la memòria. Vacances que, segons el previst, s'interrompran a l'agost per tal de vendre cupons (esperem que) devers Felanitx o Portocolom, que per cert encara no acab de saber si s'escriu junt o separat (jo diria que junt però...). Si cap lector/a pot fer l'aclariment, serà d'agraïr.
Com deia, s'espera de la concurrència que esdevingui clientela habitual del meu punt de venda perquè, com suposareu, me faria il·lusió vendre qualque premi i si, a damunt, és lector del bloc ja seria l'hostia. Abans d'això, però, haurè de fer un minicurs pel qual haurè d'anar a Palma. També hauré de fer un parell d'hores de pràctiques per les quals esper que no me posin amb aquella estrella mediàtica dels programes d'horabaixa.
Com deia també, varem anar a Ciutat per diversos motius, que tampoc fa falta especificar, dilluns la qual cosa va fer que coincidissim amb el primer dia de rebaixes. No se si hi ha crisi, però les botigues i els grans magatzems eren ben plens.
Aquell dia, vaig descubrir zones de Palma per les que no havia estat mai, crec jo.
Per altra banda, pel que fa al tema acadèmic, he de dir que ja se totes les notes a excepció de Sociologia, que s'està retrasant massa, pel meu gust.
De Fonaments Matemàtics i Estadístics, a la convocatòria de juliol, he tret un 6,9. Amb aquesta nota, que està a tan sols una dècima del notable, tindré d'aquesta assignatura només un suficient, cosa que s'agrava tenint en compte que en primera convocatòria el senyor professor m'havia suspès amb un 4,9. Idò, que en trobau?
Al mateix temps, de Política Espanyola, no m'han informat de cap possible decisió respecte al promès increment de la nota de l'examen cosa que ha propiciat que enviàs un missatge als professors d'aquesta assignatura, així com també al d'estadística, per tal de que, com a mínim, m'informin els d'Espanyola (ja que lo de pujar al notable és "numericament difícil") i m'apuji tan sols una dècima el de Fonaments. Aquesta història em sona, com he dit, igual a la de Febrer per la qual cosa no hi tenc massa esperances en aquest subjecte, però per provar...
De totes maneres, esperarem a valorar els resultats globals del curs i a treure'n conclusions fins a conèixer la totalitat de les qualificacions finals. Sigui com sigui, i no esperant cap debacle sociològica (de pràctiques tenim un 9), crec que podria afirmar amb fermesa que el curs ha estat productiu i les notes satisfactòries.
I res, molta calor, com és habitual; i poca cosa més.

4 comentaris:

Jesús Hernández ha dit...

Joan Miquel llàstima que t'hagis perdut la trobada, però disfruta aquests dies, a descansar i fins setembre!

Anònim ha dit...

Està bé aquest canvi de look! Per cert, també t'he duit una carta que hi havia en nom teu a nes buzon. Ja xerrarem!

Anònim ha dit...

Me pensava haver-me equivocat de pàgina... però no, veig que és sa
teva, m'agrada aquest canvi d'imatge que li has donat.
Pareix esser que encara no has començat ses ben marescudes vacacions, a veure si t'espabiles...
Dius que has de vendre cupons, esper que ens tendràs informats de quin és es teu punt de venda i així poder venir a comprar-t'en.

Joan M. Roig ha dit...

Moltes gràcies.
En estar informat del lloc ja vos diré coses perquè vengueu a comprar il·lusió!