divendres, 4 de juliol del 2008

A Mallorca!


Oficialment ja podem dir que ha passat un curs, potser un dia d'aquests, si m'inspir, podria treure certes conclusions d'aquest any però no serà avui, que he estat molt de temps per aqui però he estat enxufat per internet.
De totes maneres, i sense internet a n'es port, potser haurem de plantejar unes, d'alguna manera, "vacances" de ses Histèries, però ja ho veurem.
I res, ahir varem partir fins a Sants per deixar l'equipatge a les consignes de Sants, un bon negoci, per cert; i prendre cap a Pl. Catalunya per anar de rebaixes. Hi varem anar i crec que, en certa manera, me vaig superar en quant a la meva escassa tolerància en això d'anar de botigues. Vaig firar un parell de coses que, com vos suposareu, no m'entretindré a descriure.
S'ha de dir que tots (o quasi tots) els vols d'Spanoir a l'aeroport del Part, perquè hi pots esperar a que paresqui una somera, si t'hi descuides; partien amb retard per "la llegada tardía del avión" (en la seva majoria) o per "la llegada tardía de la tripulación". Com entendreu, el nostre vol no fou una excepció i me vaig entretenir, entre d'altres coses, decorant en to sípia aquesta imatge que servirà com a prova gràfica.