dimarts, 23 de setembre del 2008

Benvinguda Tardor



I ja ha passat s'estiu! I, com ho sol fer cada any (principalment per a qui frueix de vacances) ha passat aviat deixant el rovell amb que aquesta relaxant temporada de tedi premia als estudiants que no han esperat a que el curs acabàs el mes de setembre.
Començam sa tardor i, com l'any passat per aquestes dates, tornaré a partir cap al continent per estudiar una mica i tot això.
He de dir que encara no he preparat de tot sa maleta encara que no serà dificil tenint en compte que me'n aniré només amb motxilla deixant sa càrrega pesant per a un proper paquet d'MRW. Un paquet, per cert, que potser serà un mitjà escàs si tenim en compte que enguany ses madones també pringaran, a l'igual que un servidor, i començaran classes a les nou. Això sense parlar de que se montaran cues a n'es bany, però bé, ja ho solventarem amb organització i tot això.
Aquest mes serà una prova de foc per a la supervivència d'aquest bloc perquè sense tenir portàtil disponible, veurem si mantenim un nombre potable d'actualitzacions. Ja ho veurem. En aquest sentit he de dir, repetesc, que va suposar una gran commoció per jo perdre el video conmemoratiu de l'aniversari del bloc tot just quan estava a punt de publicar-lo i desprès d'haver perdut un dia sencer, i (crec jo) amb lo be que m'havia quedat.
Sigui com sigui, lo de la manca de portàtil no suposa només que no podré dur al dia el bloc sinó també que no podré perdre el meu temps de tedi vespertí amb la missatgeria instantània ni tampoc consultar la safata d'entrada del correu tan freqüentment.
Per cert, els vells, si jo m'en vaig dijous, ells venen divendres a Catalunya per anar a fer un VIATGE D'AVENTURA! Si, si, han d'anar en globus, han de fer escalada, devallada de riu, 4x4 i tot això. Esperem que tornin sans i estalvis, com se sol dir.
I poca cosa més, no estic inspirat ja que, entre altres coses, he renunciat avui a xerrar de economia i política (encara estic de vacances!!). Només dir...
Enhorabona, Aina!
.
P.D.: Esperem que per treure imatges seves n'Aina no faci com els de Telecinco amb els de La Sexta, o cosa pitjor...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Mira'l-te a nes senyor que mos vendrà amb motxila posada per començar el curs a nes ¿setembre? casi casi se li podrà dir octubre ja.
Bueno, Joan, això de que tu pringaràs... no sé... tu acabes com a tard a les tres. Na Marga diu que no sap a on ficar ses pràctiques perquè se passarà tots els horabaixes a sa facultat i, una servidora, hi haurà molts de dimecres que dinarà anant d'una pràctica a una altra... Ja me diràs a què li dius pringar...
Joan, he de suposar que n'Aina ha aprovat ses de setembre amb aquest ENHORABONA?? En cas afirmatiu, també m'uniré a s'ENHORABONA!!

Anònim ha dit...

em sap greu el que t´ha passat amb el portàtil...però també te diré que me sapgreu haver estat 10 dies a mallorca i haver passat tres dies per can rosa i no haver-te vist per comprar-te algún cupó!! què hi farem, ja serà en torna-hi.
jajjajajaj
en fi...esper que vagi bé sa tornada a sa península i que tenguis mota sort!!!
petonets!!