divendres, 31 d’octubre del 2008

Es fred ja és aqui!

Supòs que és inevitable per a tots els estudiants tenir de tant en quant un professor fii de... Bé, pensau lo que volgueu; ho deixarem en desaprensiu. Avui dematí a les nou a tothom se li quedàs cara de gilipolles en llegir el cartellet que anunciava que el professor de Pensament Polític que tenim de 9 a 11 hores no havia vengut per estar de viatge hom ha pensat que aquesta, precisament, és una d'aquelles coses que seria un detall d'avisar amb una mica d'antelació. Més que res per permetre't dormir dues hores més i evitar, en bona mesura, el fred, el vent i la pluja intermitent que patim des de fa tres dies (especialment a primera hora del matí).
De totes formes, però, no és, en principi, el professor absent l'esmentat en la primera línia d'aquest escrit. Tampoc ho és na Margaret West que hem tengut de 11 a 12 hores.
A darrera hora, emperò, hem tengut Estructura Social i m'he emprenyat. M'he emprenyat per les incoherències i la mala fe del docent d'aquesta assignatura . M'explicaré.
L'altre dia, en demanar-li jo si em podia passar el Power Point que fa servir a les classes em va dir que no rotundament, que aquest suport no tenia gens d'importància i que amb el que ell deia era suficient, tot això argumentant allò de (amb lo que encara no m'havia trobat mai) "no me hagas decirte porque no te lo paso", referint-se, supòs, a que jo ho passaria als companys , he de dir que anteriorment s'havia negat a penjar-ho al Campus Virtual per a tothom, i que ningú aniria a classe.
Jo ho vaig deixar estar tot i estar segur que qui no vol anar a classe fa el que s'ha fet tota la vida que és demanar els apunts (més complets i tot que el PowerPoint) i que, a més, a moltes assignatures de l'any passa els i les professores no varen tenir cap inconvenient en passar-me els apunts i jo no les vaig passar a ningú. Serveixi d'exemple l'assignatura de Sociologia en que la bona voluntat de na Pilar Carrasquer contrasta molt amb la d'aquest paio.
A la classe d'avui, però, i pel fet dels que esaven al fons de l'aula no ho veien bé, ha apagat els llums de l'aula.
Clar, deixant de banda el tema de qui va dissenyar l'il·luminació de l'aula no estava molt il·luminat ja que no hi ha la possibilitat d'apagar només una secció de focus, el primer que m'ha cridat l'atenció és el fet de dir: "Si jo no veig les presentacions és igual ja que no son imprescindibles, però en canvi si hi ha altres alumnes que asseguts al darrera (havent-hi cadires buides a davant) no ho veuen si que és necessari apagar els llums de tota la classe. No ho acab d'entendre, a jo me va dir que era del tot innecesari"
Davant tot això, apart de no veure la presentació, ara a damunt m'es dificil fins i tot prendre apunts. Comprendreu que no és una d'aquelles assignatures per les quals esperi que sigui dilluns per tornar tenir, plantejant-me que seria bastant més pràctic no passar-me per allà i demanar els apunts.
No si és que quan un és capdefava... Hi neix i hi mor, i no importa si és professor d'Universitat.
A banda d'es coionera aquest que m'ha emprenyat bastant, dir això de que fa molt de fred fins al punt de que ja hem posat calefacció i hem tret bufandes i abrics, en el meu cas que na Miquela guardava al seu armari ja que jo no tenia suficient espai. He de comentar que dimecres, amb el vent que feia, el meu paraigües va quedar kaput, desmontant-se completament i ara me trob amb el dilema d'on he d'anar a comprar un bon paraigües. No és que hagi meditat molt sobre es tema (m'ha fet vessa anar a comprar-lo) però lo que tenc clar és que no el vull dels xinos!
Per altra banda, avui se celebra per aqui la tradicional castanyada i demà seria el típic dia en que les floristeries fan el seu agost. Com se sap, no hi ha pont i per això els mallorquins hem hagut de buscar diverses maneres per acostar-mos a sa terra en aquestes dates mitjanament senyalades. En Jeroni Sureda, el meu frustrat profe d'anglès, me va comentar que se va agafar divendres passat i hi va anar. Jo, per altra banda i tot i no ser eninyer de camins, canals i ports, m'he dissenyat un pont que-te-cagues de dimecres a diumenge de la setmana que ve, aprofitant la festa de la aùtònoma del dijous i "robant" el divendres. Eh! Un pont que ni en Calatrava! No i es que ja és ben hora d'anar a pegar un bot a ca nostra per menjar sopes i visitar sa família; tot i això, no s'ha notat molt el fet de que pel 12 d'Octubre tampoc hi va haver pont. Vull dir que ho duim bé, no s'ha manifestat massa aquesta necessitat biològica que tenim tots les i els mallorquins de tornar a Sa Roqueta de tant en quan.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bono, anem a fer una mica de comentari, que no sé quin temps fa que no en faig un una mica currat (tot i que tampoc he tengut gaires oportunitats pel fet de s'escassetat d'histèries des que no tens portàtil; ah! i això no vol dir que el me curri massa a aquest).
He de puntualitzar que ses meves classes sí que estan més preparades que ses vostres, perquè tenim 3 fileres de fluorescents, que van independents i els profes, normalment, sempre en deixen una encesa, pels que prenen apunts i hi volen veure. O sigui, una mica cabron si que ho és, sobretot si no penja res.
A part d'això, dir que n'hi ha que no mos hem montat aquest preciat pont que feis na Marga i tu, ja que me toca fer feina, però el me faig 2 setmanes després, que crec que tampoc està malament, tot i que jo ja fa més temps que som per aquí i, tot i que normalment tampoc és que faci massa falta tornar a sa roqueta (m'hi estaré acostumant?), quan me pos a pensar-hi, sí que hi ha ganes, perquè anyor els cans (però enguany no tant per na Pues) i tens ganes de passetjar-te en cotxe i poder gaudir dels avantatges d'estar per allà (no haver de fer el dinar, cotxe per anar allà on vols -lo qual dóna independència en aquest sentit-...). Jo sa veritat és que si que ho duc bé, tot i que fa x setmanes vaig tenir uns dies xunguillos, ara ja torn estar en plena forma i no tenc problemes pel fet d'haver de quedar un parell de setmanes +.
Bueno, res, crec que ja acab, que també és hora d'anar a dormir, que demà dematí toca expedició amb carrito de sa compra incluit, per veure a mem si trob qualque súper obert, ja que avui horabaixa per peresa he retrassat sa meva anada a fer sa compra setmanal (fa dies que la retràs i estic amb les reserves baix mínims) i no he pensat que demà és Tots Sants i tanquen pertot :(