dijous, 9 d’octubre del 2008

Inici caòtic

No se quan de temps podré suportar més això de viure sense portàtil. No només per no poder escriure histèries, que també afecta, ja que en tenc moltes, o messenger sinó per temes més "seriosos" que abarquen tot l'espectre acadèmic. Pensau que si ja per un estudiant "normal" ja és imprescindible, en la universitat del segle XXI, treballar a través d'internet, més ho és per jo que sense no tenc accés a Powerpoints i altres elements de classe. Tot això s'agreuja tenint en compte que a n'Aina li han firat un flamant portàtil de 17" panoràmic que me posa ses dents llargues d'enveja. Per cert, que no és lo únic amb lo que n'Aina aquesta me fa enveja, ja que un dia vos detallaré tot s'arsenal de "ricos manjares" que li envien. Menos mal que aqui a Cerdanyola, també menjam bé qualque dia gràcies a sa mare de na Miquela, a qui aprofit per felicitar.
Però no és aquest l'únic tema que em lleva la son en aquest caòtic inici de curs, encara que en segons quines coses hi estigui relacionat. Per exemple, el mes d'agost vaig fer l'automatrícula per internet i entre el grup 1 i el 3, tenia (i encara tenc) un follón considerable. Sa qüestió és que jo estic anant al grup 3 i ahir, quan en part per casualitat i en part perquè no tenia accès al campus virtual vaig entrar la web de la matrícula on vaig comprovar que anava errat. Vaig anar a demanar a gestió acadèmica i m'han dit que el periode de instàncies en aquesta qüestió és del 20 al 24 però no se si els meus arguments de que he badat serviran per concedir el canvi. A més m'han dit que s'ha de pagar!
Un altre tema de que ja he parlat però que encara no s'ha resolt és el d'anglès. Ahir, per exemple, varem fer un debat de dues hores al nivell alt en que no vaig obrir boca mentre vaig parlar amb en Jeroni Sureda, que va mostrar molt bona predisposició diguent que, tot i no poder canviar l'aula (ja que en aquella, que és molt oscura, hi ha per veure videos) me va oferir una làmpara i me va contar que havia tengut alumnes cecs i era una bona oportunitat per dinamitzar la classe i tal. Va ser curiós perquè me va dir per començar, "I que ets de Felanitx, tu? I coneixes en Toni Rosselló?". Se veu que en Toni, veïnat d'Es Babo, ja li havia comentat que jo l'havia de tenir.
En un altre ordre de coses, l'ADUAB marxa viento en popa a toda vela. Encara que de membres actius i oficials només som 4, esperam reclutar més gent en un curset que se farà a final de mes. Hi ha molt bona sintonia i ganes de fer coses.
I res, aquest divendres venen els senyors pares i patrocinadors a fer-nos una visita en que l'itinerari previst és un tour per la ciutat de Barcelona el dissabte i una visita a El Perelló i la Masia de Pons. Rarament, no m'he entretingut a mirar si els meus cognoms eren presents a la toponimia de qualque racó del pais però en una altre ocasió serà. I si no, sempre quedarà Vilafranca, que n'hi ha moltes!
Segurament hi havia qualque cosa més de la qual no m'en record, però ja la deixarem per una altre ocasió, que hauré de partir cap a Cerdanyola a dinar de piteres de pollastre amb nata i sopa de ceba, que me varen quedar ben bé (amb poca ceba però bé...).

1 comentari:

Anònim ha dit...

Joan, el veïnat nom Toni Estelrich, t´havies equivocat amb el llinatge.
Ja estàs aclarit amb el grup?
I... a n´Aina no li enviam tants de plats com vols suposar.
Ja em farem per tú, no et preocupis.
Records.