dijous, 4 de desembre del 2008

L'acte d'ahir






Com ja sabeu, ahir l'ADUAB va celebrar un acte del qual procediré a fer-ne algunes valoracions. En primer lloc podria dir que muntar la carpa és més complicat de lo que d'enfora pot parèixer encara que jo mai he estat molt habilidós en coses d'aquestes. Per altra banda, la participació va ser bastant fluida i, tot i que hagués pogut esser més alta, això no hagués estat productiu ni pràctic ja que no disposavem de gran quantitat de material. De totes formes, tot això és una valoració personal ja que la de l'ADUAB ja es farà al bloc que toqui (el de l'ADUAB), s'ha de dir que molts dels participants eren de Polítiques i Sociologia, companys de classe, cosa que demostra la notable sensibilització d'aquest l'estudiantat de la nostra facultat.

He de dir que crec que els participants s'ho van passar bé i si no, com a mínim, puc garantir que jo si que ho vaig passar bastant bé, sensibilitzant a la penya de forma lúdica. De totes formes, no em puc estar de dir que vaig patir un petit incident ja que, com comprendreu i veureu a les fotos, jo havia de provar això d'anar en cadira de rodes i l'experiència va estar molt bé, fins que varem començar a fer es gamberro. És a dir, fins que, amb en Diego, a qui per cert vull agraïr la seva activa col·laboració (practicament el varem esclavitzar), varem decidir d'anar a tirar-nos pel pont de la Cívica. Clar, en principi anava bé però vaig anar agafant una velocitat important i, per no matar dues joves que no me deixaven pas, instintivament, enlloc de pitjar el fre vaig optar per posar les mans a les rodes, espenyant-me un parell d'ungles i pelant-me els dits. Amb tot, podria haver estat pitjor.

He de dir en aquest punt que molta gent m'ha qualificat de "boig" però cal recordar que, aqui, no té el mateix significat que a Felanitx ja que a Catalunya ho podriem qualificar de "loco", no de "coio". Bé, potser hi ha un poc de tot.

No, i no son bromes, noltres anavem tots convençuts de fer una cursa entre dues cadires de rodes però no ens haviem adonat que una d'elles no permetia que qui hi anava assegut pogués "remar", vos ho podeu creure? De totes maneres, això no fou problema pels intrepids i enginyosos companys que varen improvitzar que qui duia sa cadira anava amb els ulls tapats.

Al final varem plegar una mica abans perquè el vent ens desmontava el chiringuito, de totes maneres, ja dic, la valoració és força positiva.

En un altre ordre de coss, i això potser no ho hauria de dir, avui m'he quedat un poc dormit (conscientment) i no he anat a classe que, tot i haver ocupació, n'han fet, però desprès he anat amb els Alberts a una entrevista amb una profe per parlar del nostre flamant treball de la desafecció política de la classe treballadora al Baix Llobregat per desprès anar a una entrevista al despatx de l'ADUAB amb unes noies d'Educació Social que feien un treball sobre la nostra associació. Vos imaginau de que arriba a fer un treballs a la universitat...

I res, demà partim (hom majestàtic) cap a Mallorca per assistir a Matançes '08. Esper oblidar-me un poc de treballs, ocupacions i rollos diversos encara que no molt, perquè la setmana que ve hi ha examen de demografia.

I per cert, ahir horabaixa que havia de fer feines, na Miquela me va obligar a anar a comprar s'aparell de TDT i altres artilugis de sa madona que vaig haver de pagar jo amb sa VISA (2 dies = 1 fortuna) perquè havia d'adquirir els bitllets de Loteria de Nadal d'això d'es pis i no era pla haver de tornar al pis a cercar liquid (lo d'anar a un caixer també feia mandra). Per cert, com ja sabreu, això de sa loteria aquesta ho faig bé perquè si, ja que això d'engrossar ses arques de Loterias y Apuestas del Estado no me fa gens de gràcia, sa puta competència de s'OrgaNitzaCió.

Per altra banda, i com haureu pogut comprovar, Hd'1E (o sigui, aquest bloc) ha començat a publicar una sèrie d'articles d'en Gabi, un amic dels campaments de Pontevedra que expressa la seva visió del món en distints àmbits. Això pot llegir-se com una mostra de tolerància i de llibertat d'expressió ja que en Gabi és un liberal declarat molt proper al PSOE.

Per cert, he inserit l'enllaç a l'àlbum de les fotos d'ahir i no he fet un video perquè no hi havia temps.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

De res Joan, jo també m'ho vaig passar molt bé (i vaig dinar gratis, tot sigui dit). Està molt guai el bloc, m'hi passaré sovint a veure que s'et passa pel cap (sobretot si és semblant al que et passava pel cap al pont amb la cadira de rodes...BOIG!). Bon viatge i enrecorda't de mí quan treguin sobrasades del porc!

Joan M. Roig ha dit...

Je je je, quin crack!
Un altre any t'hauré de convidar a matances, Diego, perquè vegis que les sobrassades no es treuen del porc! :)
Gràcies un altre cop