dilluns, 15 de desembre del 2008

N'Antonio als Països Catalans






Aquest cap de setmana ha vengut n'Antonio de visita a Barcelona i, com no podia ser d'una altra manera, varem fer de “guiris”. A n'es final només ha vengut ell i hem parescut una parella gai d'aquestes modernes, bé, millor dit un matrimoni per allò de ses nostres, més o manco intenses, discusions polítiques.
Divendres mos varem deixar estafar per TMB (que no és Taxa de Mortalitat Bruta) que mos va fer pagar 20 € per cap per anar amb bus turístic però com que no teniem res previst, varem fer un esforç. Varem dinar a n'es Maremagnum i, entre d'altres llocs, visitarem es Parc Güell i varem tornar a Cerdanyola on varem sopar de tapes.
Dissabte varem partir cap a sa UAB per agafar els Ferros i n'Antonio va poder fer un reportatge fotogràfic de pancartes, pintades i demés, tot quedant flipant i considerant aquesta universitat com “muy roja”. Varem arribar a Pl. Catalunya i agafarem un bus fins a la muntanya del Tibidabo. No exageraré si dic que va estar més d'una hora i anava petat, especialment desprès d'haver fet una voltera important per agafar als usuaris del funicular, que s'havia espatllat.
A la fi varem arribar i varem comprar ses entrades que, tot sigui dit, varen sortir més econòmiques que el bitllet de bus ja que aquest ens va costar 2,5 € per cap mentre que ses entrades, que no son entrades sinó polseres, varen sortir a 2,5 € en total, a causa de discapacitat (5€ i acompanyant gratis) i descompte per bus. Ja ho sabeu, si m'hi convidau vos sortirà més barat encara que no se si hi tornaré per ara. Si hi torn, no serà per ses atraccions del parc (ja que ses de sa Fira del Ram son igual de grosses i modernes) sinó per les vistes de Barcelona que son impressionants, pareix que la tens dins sa mà, i de sa basílica i perquè l'estètica en si del parc, en la seva antigor, em resulta molt atractiva i bucòlica, fent-me venir al cap escenes de novel·les com L'ombra de l'eunuc.
Com dic ses atraccions no son gran cosa encara que a cap atracció hi varem trobar cova, lo més probable és que l'amo t'oferís colcar dues vegades seguides ja que no hi havia NINGÚ esperant.
Amb tot, me va agradar.
Per cert, aquest dia (me fa vergonya dir això) varem berenar a les 12:30 a un McDonalds d'una hamburguesa amb patates deluxe. I vos dic que la vaig tenir a n'es coll tot lo dia. Bé, i el Barça va guanyar, crec que m'hi hauré de tornar fer així com va el Mallorca...; i això va fer enmudir tots es putes veïnats madridistes (i a n'Antonio).
I diumenge, desprès de berenar d'una baguette sencera per hom de llom i formatge a un bar que no en tenia s'aspecte però era de “xinos” (on es combinaven tapes com “callos” amb “ternera con salsa china”, força curiós) ens va passar una putada. Jo li havia dit a n'Antonio que avui hauriem d'agafar Renfe per anar a sa consigna de Sants i, com que haviem d'utilitzar T10 de dues zones i sa seva era d'una, passaria amb sa meva. Molt bé, idò quan varem ser a s'estació de Cerdanyola varem sentir es tren que arribava i jo vaig passar sa targeta i li vaig deixar allà damunt. Ell, però, no la va veure i la va deixar allà damunt, picant sa seva.
Durant el trajecte li vaig demanar un parell de vegades “Antonio, traes la T10?” i ell em deia que si però en arribar a Sants li vaig tornar a demanar i me va dir “Si, la mia”. Aquí vaig amollar quatre barbaritats i res, a pensar mem com ho feiem.
Salvant es fet de que vaig perdre una T10 nova (esper que qualcú, no molt ric, l'hagi aprofitada) encara varem dur sort perquè es guàrdia ens va deixar passar sense mostrar-li res cap dels dos.
Llavors varem agafar un tren fins a l'Estació de França i varem arribar fins a l'Esglèsia de Sta Maria del Mar, Plaça St. Jaume... Bé, tot allò de per allà. També el volia dur pel Raval però a n'Antonio, que va passar un parell d'hores mirant marques cares d'El Corte Malayo de Portal de l'Àngel, es més de zones com l'Avinguda Tibidabo, i no li feia massa ganes.
S'horabaixa varem partir cap al Prat i ara jo tendré es dubte de si anar a sa Quedada de Sevilla entre nadal i Cap d'Any, no ho tenc massa clar perquè, entre d'altres coses, l'avió des de Mallorca, a hores d'ara, no és precisament una ganga.
Com veis, només vos he fet un breu resum d'es cap de setmana perquè aquesta darrera setmana (dissabte torn cap Sa Roca) tenc moltes coses a fer (que s'han anat acumulant, entre una cosa i s'altra).
Avui, com a apunt final, he de conferssar que se m'han aferrat els llençols i he duit molta potra agafant el bus de les nou menys quart. Per altra banda, hi havia eleccions a rector i s'ha ocupat el Rectorat.
P.D.: Esper felicitacions per demà...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

La veritat, ho trob una gran estafa a això del bus turístic, sobretot perquè si t'estudies ses línies de bus urbà, crec que amb menos de 10€ fas es recorregut.
Joan, lo des berenar a nes McDonalds no era a les 11'30? Si era a les 12'30 ja se li pot dir dinar.
Burro!!!! D'estació de França fins a nes centre?? Vaja caminada!

Joan M. Roig ha dit...

Jeje, i a més, ni descompte per discapacitat ni per joves ni una puta! Es tema està que no es que no mos varem estudiar es bus urbà, es que no mos haviem estudiat lo que fariem en tot es cap de setmana.
Lo d'es brunch aquest nostro, potser me vaig confondre amb el de diumenge, però si, devia ser a les 11:30.
Bé, i lo d'Estació de França ja ho hem xerrat però ho deix escrit (ja que m'hi pos), no és gens enfora ja que està ben aprop de Sta Maria del Mar i Plaça St. Jaume, i allò ja és es centre.

Salut

Lear ha dit...

Gràcies, gràcies!

Sa quedada bé, millor t'ho cont si arribam a fer aquest cafè/birra/alia que deim... però ja t'avanç que es tractava de motivar sa gent a fer coses, i que varen sorgir un parell d'idees maques!

Ja m'explicaràs com ha acabat això des rector i des rectorat... cap a la victòria sempre!

No sé si encertaré, però supòs que això que esperes felicitacions deu ser perquè és es teu aniversari... molts d'anys per si un cas!

Una abraçada!

Anònim ha dit...

Joan!!! Molts d'anys!!! A mem si fas qualque pastís. Una besada!!!!