dimarts, 24 de febrer del 2009

Vandalisme al Sindicat



Avui no feia comptes escriure però com que he vist que sa blogosfera felanitxera (s'escasa que conec) estava remeguda no he pogut evitar dir-hi la meva.
He vist, per una banda, un comunicat de l'associació d'amics dels closos al bloc d'aquesta nova entitat felanitxera amb el qual estic al cent per cent d'acord. Estic content perquè veig que hi ha més conciutadans que perceben, com jo mateix, la deixadesa i decadència de Felanitx reflexada en el patrimoni del municipi abandonat en mans privades.
Per altra banda, desprès d'això, m'he passat pel sempre curiós bloc d'en Llàtzer Mendez i he vist la sèrie d'imatges.
No crec pas que això del vandalisme sigui un fenòmen recent a la nostra ciutat però, com sempre passa, quan es retransmès amb aquesta nitidesa i claretat, d'alguna manera, impacta més.
De totes maneres, no volent restar importància al tema i tal com crec que he llegit al comunicat dels closos, és més greu l'expoliació que pateix es castell i, també, l'estació de tren. Que per cert, avui he conegut l'existència de l'estació de "Canteras"-Son Mesquida!
P.D.: A la secció "Altres blocs" trobareu l'enllaç al blog de Llàtzer Mendez i al dels closos.

2 comentaris:

Bernat Picornell Grenzner ha dit...

Ei Joan!

Que falten opcions per votar!!! Com a mínim EA, que actualment està a govern!

Saluttt

Joan M. Roig ha dit...

jajaja.
Si, si. Bona apreciació però al pas que va aquesta enquesta (que hi ha més opcions que votants), incloent-la a "Altres" va que te mates!

salut