dimarts, 3 de març del 2009

El bus

Feia temps que no escrivia res queixant-me del mal servei de Sarbus, ara que hi pens tapmoc son freqüents les meves histèries més quotidianes, però és que aquest curs generalment hi vaig a peu. Avui però tenia una hora de classe de nou a deu i desprès dues de buides així que, els minuts que he perdut entre el m'aixec o no m'aixec m'han fet falta desprès, quan he decidit que hi anava, i he vist que a peu hauria de còrrer per la qual cosa m'he disposat a agafar el bus de menys quart.
Aquest bus, però, pareix esser que és fictici i només el veu qui te molta fe i creu en els miracles perquè jo, que he esperat de les 8:35 fins a les 9:05 per pujar a un bus, no l'he vist.
Desprès, a damunt, has d'anar dret i ben estret per, quan arribes a veterinària (aqui ja m'és igual perquè havia decidit que ja no aniria a classe perquè eren i quart passades) sa madona aquella te diu que va "retrasada" i que "los que no iban al hotel que subieran al coche de detrás". Batuadeu y yo también que voy retrasado que no he podido ir a clase, Cristo!
Sa qüestió, que m'ha passat lo pitjor que me podia passar, aixecar-me d'hora per no anar a classe... Bé, desprès en tenc de 12 a 15 però vaja.