dissabte, 28 de març del 2009

Histèria de la setmana



De res va servir enviar-los un mail diguent que havia estat un error i que no voliem la tarja, els senyors de Caprabo no han volgut renúnciar tant facilment a les meves dades i no han pogut evitar la temptació d'enviar una targeta client que se sumarà a la meva col·lecció.
Dimecres varem exposar el nostre projecte de partit polític d'anglès. Amb camisetes d'1,95 € que en Xavi havia duit del Decathlon on treballa varem donar a conèixer el nostre Global Party for Development (GPD), la idea era bona però especialment la meva part, que no m'havia preparat massa, i sense veure el guió que havia escrit, va quedar una mica xorra, però en conjunt va estar ben bé.
El passat dijous va ser el tercer consecutiu que varem fer vaga a la facultat per protestar contra el Pla Bolonya i també contra les actuacions policiaques de la setmana passada. També hi va haver manifestació es vespre amb, per cert, una estratègia magnífica per deixar en ridicul l'enorme dispositiu dels Mossos a les Rambles i Pl. Sant Jaume i evitar les seves porres.
Durant el piquet al passadís, entre converses i debats, varem aconseguir aplaçar l'examen de Teoria Política per a dimarts vinent, no va fer falta utilitzar el megafon en aquesta ocasió. Desprès em vaig creuar, però, amb el professor d'aquesta assignatura i no em va mirar a la cara...
Em van cridar l'atenció les paraules del degà de la facultat, Salvador Cardús, que va dir que d'aqui a cinc anys ens dignessim a anar-lo a veure quan tinguessim un bon lloc de feina. Va afirmar també que molts dels que abans estaven a l'assemblea ara ocupaven carrecs molt bons, inclús que estaven per damunt ell.
Coneixent a bastants politòlegs i sociòlegs que, en el millor dels casos fan feina d'auxiliars administratius, crec que el degà diu el que sigui amb l'objectiu de que els estudiants callin. Potser alguns "enxufats" de partits polítics si que estan per damunt ell, però son una minoria. Amb tot, m'apuntaré aquestes paraules de tal digníssima personalitat de cara al futur.
Sigui com sigui, la vaga a la nostra facultat va ser un gran èxit, almenys el dematí.
Ahir, en un altre ordre de coses, varem sortir amb els de l'ADUAB per Barcelona. Ens varem perdre i varem caminar i caminar i caminar molt, varem donar més voltes que un ca dins una senalla, però va esser curiós i divertit. M'ho vaig passar molt bé.
Avui, per altra banda, hauria d'haver fet molta feina però amb aquest dia asquerós, que ha tornat a recussitar certs indicis de fred i no ha deixat veure el sol en tot lo dia, amb la son i amb que he perdut el partit de Hattrick; no n'he fotut ni brot.A més, haurem de canviar l'hora i sumar-nos a l'hora sense consumir electricitat per deixar respirar el planeta.
Demà serà un altre dia.

1 comentari:

Joan G. ha dit...

Si el degà va generalitzar, malament. Però de casos n'hi ha.