diumenge, 19 d’abril del 2009

S'incompetent d'en Yarza, Quedada i altres

























































Som ben conscient de que el tenc ben abandonat al bloc, darrerament, i no serà, precisament perquè faci molta feina acadèmica.
Res, tal vegada estaria bé comentar què, ja fa setmanes, vaig anar a veure en Yarza (l'oculista), què em va dir que de cada vegada hi veia menys (dient que al pas que vaig hauré de fer les oposicions en braille) i em va enviar a fer-me més proves. Ell estava segur de que seria del nervi òptic però, tot i que me va medicar en aquest sentit, el nervi òptic està bé i per tant, no sap que tenc. En definitiva, desprès de 19 anys de dir-me que tenia retinosis pigmentària ara li ha pegat per dir que no i que no sap ni que tenc ni d'on ve el problema, cosa que, com suposareu, em desconcerta un poquet.
A més, i essent un homo d'allò més conservador, espanyolista i molt vell (que no es jubila just per no pedre dobbers), té l'equivocada convicció de que els cecs només podem treballar de músics i de traductors (i jo això dels idiomes i la música...). No deu conèixer les utilíssimes aplicacions lectores de pantalla ni res d'això però bé.
I res, ara estem cercant altres opcions perquè, com a mínim, ens donin un diagnòstic. Si en coneixeu cap ja la fareu arribar.
En un altre ordre de coses, i com ja vaig avançar, del dijous sant al dia de pasqua vaig anar a Madrid a la Quedada de la gent dels campaments de la ONCE. Al final varem ser 13, ens ho varem passar genial fins a tal punt de que ja estam pensant d'organitzar-ne una altre a l'estiu.
Tampoc es que ens donàs temps a veure molta cosa però varem visitar lo típic, totes "Las Puertas", els museus (encara que estaven tancats), El Retiro... Per altra banda, un dia ens varem dividir perquè n'hi havia que volien anar a la Warner mentres d'altres varem anar a veure una obra de teatre (Mercado Libre) boníssima al Teatro Español. I res, l'alberg va estar bé, ryanair també. Me vaig cansar de metro i jo, que som un poc friki, em vaig quedar amb ganes de visitar El Valle de Los Caidos per la qual cosa hi hauré de tornar... Una altre cosa que també ens va ser impossible de trobar varen ser banderes tricolors...
Vos penjaré, si ve bé, una grapada de fotos. Ah! I per cert, varem estar tots els dies per Madrid i no varem anar a veure ni un sol pas... Si sa padrina ho sabés...
Ara, per altra banda, ja hem tornat a començar i pareix esser que la setmana que ve acabam contracte i vendrá un nou o una nova company/a de pis que substituirà en Sergio. Com suposareu, jo haure de fer mudança cosa que serà dificultosa ja que del dimecres al dissabte me'n vaig a la Feria de Abril a Sevilla (bé, en realitat m'en vaig via Jerez que es més econòmic amb Spanoir...) i potser aquest finde que ve aniré a veure uns companys a Tarragona, on tenen campionat d'atletisme.
Per altra banda, el concurs literari de l'ADUAB es presenta com un fracàs total i absolut. Una llàstima haver de tornar els premis per manca de participants...
I res, hauria d'anar ja a netejar la cuina així que ho anirem deixant. Au, au!

P.S.: Per cert, na Marga ha creat un blog