dimecres, 6 de maig del 2009

Canvi d'habitació

Si volgues tendria moltes histèries xungues que contar però me centraré en la del canvi d'habitació. Podria dir que comença així una nova etapa al pis del carrer de Toledo en una temps enrrere anhelada habitació més àmplia que l'anterior però, per diversos motius, no ho faré. Només diré, a tall de mostra, que els mobles que no estan desmontats de tot ho estan parcialment, que hi havia bruticia incrustada al terra, que l'internet amb wi-fi va lentíssim, que l'escriptori es massa baix, que la cadira es coixa, que el llit fa renou, entre d'altres.
A més, vaig anar a comprar un altre allargador (perquè en aquesta habitació tan sols hi ha un endoll que funcioni) i quan ho vaig tenir tot montat per davall el llit i la calaixera vaig veure que no anava bé perquè els forats no quadraven. Avui dematí he tornat a la ferreteria on m'han oferit un allargador, però, quan he anat a pagar he pogut comprovar que no havia agafat la cartera per la qual cosa ara hi hauré de tornar.
Faria una foto de com m'ha quedat la nova habitació però una bandera (la mallorquina) ja ha caigut i a més la càmera es ben morta, només aconseguint que s'encengui un parell de segons, tot veient-se borrós, i torni a morir.
I res, ahir vaig anar a dormir a les tres i tenc son.
Per cert, dir que cercam company/a de pis desesperadament perquè sinó aquest mes haurem de pagar més!