divendres, 10 de juliol del 2009

El curs s'acaba al setembre

Ja fa molt de temps que no escric i la veritat és què hi ha moltes coses què contar. Cal potser recordar una agradable setmana de turismo per Barcelona amb na Laura, visitant el Tibidabo, Montjuic, el MACBA i el Museu Picasso, el Raval, els parcs Güell, del Laberint i de la Ciutadella; anant també a la platja a Vilanova amb na Gemma i en Joanra (què amablement ens hi va dur en cotxe) i fent una volta també amb la clàssica golondrina.
Vaig tornar el dissabte a vespre a una hora què s’apropava a la mitjanit i què, pensava jo, permetria una major agilitat per dins Son Sant Joan. No va ser així ja què a la mateixa hora varen arribar 2 avions més, amb el conseqüent embós a les cintes. Això, sumat a què el nostre va aparcar a la part més llunyada del mòdul D, va fer que m’haguessin d’esperar una estona.
I ja ens hem instal·lat a n’Es Babo, que per cert esta sorprenentment tranquil, trist i desangelat inclús, encara que no hi hagi, ara per ara, Internet; vivint certament incomunicats.
En quan a notes, es confirma què en duc una per Setembre. Es tracta de Tècniques d’Investigació I i explicaré sa feta. El dia què el profesor va penjar les notes em va enviar un mail indicant-me què m’havia posat un No Presentat i què volia parlar amb mi abans de posar-me la nota. Jo, com no podia ser d’una altra manera, hi vaig acudir el dimarts de la setmana turística i em va dir què enlloc de comentar el gràfic 6 havia comentat el 5 i què si li comentava el que tocava en aquell precís instant, m’aprovaria.
Com suposareu, amb na Laura per allà jo no m’ho havia mirat i, si a això li sumam la meva mala memoria amb tres setmanes entre l’examen i la revisió amb tres examens posteriors, sumant-li a això els nervis del moment; entendreu què en Robert va acabar per dir-me “Bé doncs què et sembla si es veiem al setembre?”. “Bé” li vaig respondre jo, i què li havia de dir??
Parlant de les altres, totes surades encara que amb notes senzilles
Per cert, crec que l’examen de recuperació és dia 9 a les 12, cosa què no deixa de venir-me de nou ja que és el primer que faig a la convocatòria de setembre i m’intranquilitza molt això de no poder dir al juliol què ja he acabat el curs.