dissabte, 17 d’octubre del 2009

Pont del Pilar
















Aquest passat pont vaig anar a Saragossa on hi va haver una quedada amb més de vint persones. Vaig quedar a ca na Laura que va venir a Mallorca en s'estiu.



Més d'un milió de persones varen dir per la tele que hi havia per aquella ciutat, no m'estranya, per tot estava massificat.
Hi vaig anar en bus i vaig tornar en AVE, no té punt de comparació, en el preu tampoc...
Varem dormir poc, ens varem moure, ens varem perdre, ens varem trobar i també varem anar al concert d'Alex Ubago, Coti i Nena Daconte a la Plaça del Pilar on dies desprès aniriem (els que quedavem per Saragossa) a veure els vuit milions de flors amb els quals, creients i no creients, honren a la verge del lloc.
A ca na Laura vaig estar molt bé, tot i que hagués de pujar sempre al seté pis a peu encara que, tot sigui dit, tanta gent i en un lloc tan massificat fa molt dificil moure's i fer coses...
Aquesta setmana m'he hagut de posar al dia (o ho hauria d'haver fet), vaig anar a menjar una fideuà promocional a La Vila per 3,5 € amb els de l'ADUAB i, entre altres coses, avui he gastat 50 € al Macabro.
Bé, i arriba es fred (ja és hora) i a l'instant haurem de posar s'edredón i treure es jac gruixat...