divendres, 8 de gener del 2010

3,88


Se que fa molt que no escric una histèria, de fet, no escric des de l'any passat... Aquestes vacances de nadal he volat molt ja que en un principi, havent acabat classes, vaig anar cap a ca nostra per tornar a Barcelona dia 28 a vespre on haviem de celebrar una petita quedada que va incloure la nit de Cap d'Any a Cerdanyola. Desprès, dia 3, vaig tornar a concloure les vacances per devers Sa Mola fins el dia dels reis, que vaig tornar al pis des d'on escric.
Ahir varem reemprendre les classes per espai d'aquesta setmana i la següent.
Avui dematí, hem tornat a presentar-nos a primera hora i el professor no ha comparegut. Més tard, algú de secretaria ha penjat a la porta de l'aula les notes provisionals d'aquesta assignatura la qual cosa m'ha produit una gran decepció ja que consider que el treball de mobilitat de Cerdanyola que vaig realitzar amb n'Andreu no es mereix un 3,88 (que ja m'explicareu, per cert, el criteri centessimal que utilitza per un treball...) sinó que es mereix molt més. La decepció radica en això, en que tenc la convicció de que era un treball molt currat, molt equilibrat i complet que oferia solucions imaginatives i reals al transport del municipi basant-se en una exhaustiva diagnosi.
I jo no dic res, però estic indignat en aquest assumpte. Així les coses, i tenint en compte que no te ni horari de tutories ni despatx a la facultat li he enviat un mail que, francament, dubt que respongui.
Per altra banda, avui horabaixa ha tingut lloc al local d'ICV de Cerdanyola una assemblea de JEV per tal de fer balanç i establir els objectius de futur. També s'han escollit els nous co-coordinadors locals (Maria Reina i David Chaparro) i hem comptat amb l'assistència dels co-coordinadors comarcals i el co-coordinador nacional.
Per cert, m'ha cridat l'atenció que un company de JEV se'n va a fer un SICUE (un intercanvi estil Seneca) a Mallorca, és el primer cas que sent en aquest sentit i és per això que m'ha fet gràcia. En aquest sentit, ja sigui dit, si algú sap d'un lloc a qualque pis d'estudiants que ho faci saber.
I res mes, molt estresat per pràctiques de la setmana que ve i propers examens els quals encara no duim massa avançats.
Per cert, bon any a tothom!