dimarts, 16 de setembre del 2008

1 any!

Avui ja fa un any de la publicació del primer post, o de la primera histèria, com així vaig anomenar als escrits d'aquest bloc per motius obvis de conveniència i armonització sintàctica.
Aquest projecte ha superat ja de llarg l'esperança de vida amb la que va ser ideat, així i tot, segueix essent una eina eficaç per a l'expressió personal a través d'internet. Com indica el seu nom, aquest bloc tenia, i te encara com a principal objectiu, explicar (algunes) coses de la meva vida d'estudiant a Barcelona.
El primer any ha estat el reflex d'una aventura amb més alts que baixos, amb moments de proliferació narrativa i altres moments d'escassetat pel que fa a l'escriptura, però intentant convertir aquest bloc en un "flog", d'actualització express.
Potser això ho hauria d'haver fet ahir però vaig quedar enrocat a un programa d'IB3 (Es meu redol) que anava de gent felanitxera que vaig trobar força curiós. A més, havia de solucionar tot lo relacionat amb cupons i liquidacions.
Ja que hi som, deixaré per un altre dia tot lo de discursos, balanços i demés parafernàlia hefemèrica. Si d'una cosa, però, no put estar-me, es d'agraïr el seguiment per part de tots els lectors i lectores que han anat passant per aqui al llarg d'aquest any, molt especialment a aquells i aquelles que han donat viva mostra del seu pas escrivint algun comentari. Per un altre any més d'histèries, gràcies a tots!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Enhorabona!!!!
Me sap greu no haver-te dit res antes, però és que fa un parell de dies que amb s'estrés dels darrers 4 examens, tan sols he mirat si havies escrit res o no.
Per cert, ara que hi pens. Ses teves cartes ja les tenc a sa Cala, simateix n'hi ha devers 5. Ja xerrarem de com les te faig arribar i, si no hi ha hagut s'ocasió, ja les men tornaré i les te miraràs en venir.
Bé, res, que tenc molta son. ENHORABONA per aquest any d'histèries i que n'hi hagi moolts més.

Anònim ha dit...

Felicitatas amic!
Por mantener esto vivo. Se agracede no sabes cuanto tener algo que leer tantas tardes.
Que siga así.

Anònim ha dit...

Promesa cumplida.
Espere que aquest primer any d'històries sols sigui el principi de moltes més coses que com saps, seguiré llegint. Fas, amb cadascuna d'elles que les persones que ens trobem lluny puguem conèixer un poquet més del teu dia a dia, així que res, t'anime que segueixis escrivint i així, l'any que ve en el teu segon aniversari, pugui escriure't de nou altre comentari en català. Moltes felicitats!
Besos!

Joan M. Roig ha dit...

Moltes gràcies pels vostres comentaris, especialment m'ha fet il.lusió aquest darrer escrit en català des d'Andalusia.
Per altra banda he de dir que s'altre dia el vaig perdre tot fent un video amb fotos i tot això d'aquest any d'histèries però tot just quan el vaig voler publicar, es portatil va petar (com sempre) i bé, ho vaig perdre tot. Va ser una gran decepció.
Xerrant d'es portatil he de dir que m'he quedat sense ja que, a causa d'una averia a n'es teclat, l'hem enviat a arrreglar i clar, potser hauré d'estar un mes fins que (potser pel pont de l'Octubre) el pugui recuperar, no se si podré sobreviure sense...
I res, ja queda menys d'una setmana per tornar partir, mem com va!