dijous, 1 de maig del 2008

Turisme







Estic un poc, molt, cansat per la qual cosa no escriure molt. Només dir que ahir, desprès d'anar a cercar a na Julia i a na Rocio a El Prat amb en Miguel, varem partir cap a Montjuic, Catalunya, Rambles, Maremagnum, Parc Güell...
Avui hem anat a Port Aventura, que estava ple de gent, encara que na Julia i jo hi hem anat en tren, aixecant-mos a les 6:40, mentre els altres dos, com que hi anaven en cotxe, s'han aixecat sobre les 8. A Sants, desprès de mitja hora de fer cova, hem hagut de comprar el bitllet a un interventor i, per pujar, ha estat pitjor que a ses rebaixes. Per tornar igual. Allà, com ja he dit, hem hagut d'esperar molt per pujar a ses atraccions, i això que teniem s'express aquell. Lo que més por me feia era sa caiguda en picat aquella. Es Dragon Khan, desprès de recordar que amb 8 anys m'hi vaig tirar tantes vegades, no es tant, però mola mooolt. M'he n'he recordat de moltes coses de quan hi varem anar amb na Mariona, crec que en aquella època jo encara no duia ulleres, perquè les m'he hagudes de llevar a quasi totes ses atraccions.
Allà, apart de sentir molts de mallorquins, he vist, just quan hem arribat, un parell de felanitxers, a sa família Puput.
I demà, encara no sabem a on anar, ens havia pegat sa brusca d'anar a Andorra però és molt de bus.