dissabte, 28 de febrer del 2009

Quatre notes

Diumenge passat m'haguès agradat anar a Colliure a visitar sa tomba d'en Machado aprofitant l'avinentesa de que ICV de Cerdanyola hi posava un bus, però de totes maneres per Vic no va estar malament.
Dimecres, per altra banda, vaig menjar calçots per primera vegada ja que els companys de despatx de l'ADUAB, L'Hortet, varen organitzar una calçotada en plena plaça Cívica. Me varen agradar, especialment sa salsa (un estil de romescu) encara que menjar de dret va ser una mica incòmodo...
Per cert, vaig perdre un altre estoig i vaig anar a conserjeria mem si els ho havien duit i no el varem trobar però jo, professional en perdre coses, en vaig trobar un altre en que hi havia la lupa lluminosa a dedins cosa que m'alegra molt ja que, de moment, podré esquivar la burrocràcia de la ONCE.
Sense més dilació vos deix amb dos documents d'audio que vaig gravar amb la gravadora. Per una banda hi ha un tall de "El tapicero", una furgoneta que, si fa no fa, cada cap de setmana i amb un volum incívicament alt ve a tocar els sofas, per no dir una altra cosa. Impagable el tros aquell de: "Señoras, ha llegado el tapicero", no és masclista ni res...
A més inseresc un anunci de Radio Teletaxi, una emisora flamenca (per no dir una altra cosa) que hi ha per aqui, reflexa molt bé l'esperit espanyol... O no? (No vos penseu que jo l'escolti sinó que a un programa dels matins d'una altra emisora, tampoc en farem publicitat, ja han fet una secció per donar cabuda als anuncis aquests)

http://www.goear.com/listen.php?v=ac9f371


http://www.goear.com/listen.php?v=ff9770e