dissabte, 28 de febrer del 2009

TVstars de sa part forana

Per una banda, vos inseresc un video ja mític del magnific programa de l'APM? de TV3 agafat del programa 4:4:2 d'IB3 (que per cert mem si la posen aviat a Catalunya en TDT!) en que aquella augusta madona inquera i constantina (del Constància, vaja) despotrica contra el Mallorca. Molt divertit. I és que a l'APM? mos tenen agafada sa mida als mallorquins, i sinó que li diguin a aquell pastor de Son Mesquida que pega crits a n'es ca que encalça ses ovelles i que, malauradament, no he sabut trobar.
Per altra banda, aquest haurà estat un weekend audiovisual, vos deix, i que no serveixi de precedent això de que jo embruti el meu bloc amb un anunci d'una multinacional americana, amb un vilafranquer de nom Pep Mascaró i de 102 anys d'edat. Com a poble on hi tenc una cama, no podia deixar passar l'ocasió per mostrar a aquest homo que, segons m'han dit, el varen haver de doblar perquè el castellà no li acabava d'anar bé... Esper que facin una versió en català en que l'amo sigui l'original i parli en català perquè aquest subjecte em recorda al perruquer Llongueras...
Per cert, s'anunci en si tampoc està gens malament. El missatge d'optimisme està força bé i, a més, surt Vilafranca per sa tele (a damunt hi surt s'entrada venint de Felanitx!). Però, de totes maneres, i si no vaig molt errat, crec que una caseta de devora Vilafranca ja havia estat escenari d'un anunci d'Air Europa ("porque todo el mundo tiene derecho a volar"), pot esser?