dimarts, 12 de febrer del 2008

A Mallorca



Avui escriure un post curt perquè ja vos vaig contar, poc més poc manco, tot lo dels altres dies pel sud.


Si ahir varem voure es camp del Sevilla, avui demati hem pegat un bot a n'es Ruiz de Lopera, perquè pega aprop de ca na Julia. Allà un parell de reventas mos han oferit entrades pel Betis-Madrid, que no se ni quan és.
Desprès d'això hem anat a veure sa facultat de na Julia i hem anat a Santa Justa a cercar n'Antonio per anar a dinar. Hem anat pel barri de la Alfalfa a un baret petit on jo he menjat sopa de picadillo (brou que enlloc de sopa tenia troços de jamón. ou, carn... i un pinxo. Els menus aquests de per allà realment estan molt bé...
En haver dinat hem entrat a la Casa de Pilato però tampoc hi hem pogut perdre molt de temps perquè haviem d'anar a cercar sa maleta i partir cap a s'aeroport. Total, no hi havia ningú per facturar...
He arribat vint minuts abans de s'hora prevista i hem anat a sopar a Randa. A n'Aina li vaig comprar un cotxo (de jugueta) i pareix que li ha agradat.
Si he de fer una petita conclusió d'aquesta excursió diré que m'ho he passat ben bé i que m'ha agradat bastant tot allò i que els andalusos tenen musho arte! ¡Ea!


Mira a Córdoba la bella,
la cual con lanzas y alfanjes
desdeñosa rechazaba
de su seno a los amantes,
como la mano de esposa
al cabo promete darme.
Antes sin ornato estaba;
ya viste ropas nupciales,
de galas, al recibirme.
Y joyas haciendo alarde.
Hoy es mi esposa: en su alcázar
la boda va a celebrarse;
mueran de envidia, entre tanto,
y de celos, mis rivales


Que yo junto a ti me llegue
permite, Córdoba mía;
no huyas; deja a mis ojos
que se gocen con tu vista

Es una novia Sevilla;
es su novio Ibn Abbad,
su corona el Ajarafe,
Guadalquivir su collar

(poetes àrabs)



P.S.: Perdonau però com que jo no he fet fotos i encara no les m'han passat... He penjat aquesta.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Con que per Randa eh?
Vaja quin paladar que tens.........

Joan M. Roig ha dit...

ombre! alla avon hi hagi un colom torrat...
Jo ahir vaig posar aquells poemes pero en realitat en volia posar un que no vaig trobar però que estava escrit a una escultura de la ciutat de Cordova.
Deia una cosa així:

Tengo celos de mis ojos de mí toda,
De ti mismo de tu tiempo y lugar,
Aún grabando tú en mis pupilas,
Mis celos nunca cesaran...

Anònim ha dit...

a ver tíol, tío, pnsé k habría algo mas escrito en castellano, pero no, no ay ay joan joan.......