divendres, 22 de febrer del 2008

Fotos del Sud

Compadeixeu-vos de jo ja que, per una banda, tot s'horabaixa he intentat penjar algunes fotos de Sevilla (no son més perquè m'he cansat) però se veu que es portatil no vol.
Per altra banda compadeixeu-me perquè estic mirant el debat d'IB3, be, mirant això és un dir ja que ho escolt a trossos i me qued amb una imatge cada deu minuts (i vos dic que qualque cara es mala de sofrir...).
També estic cansat, en temps de publicitat, de veure les imatges de les illes que posaven quan emetien en proves.
Me cansa, o me fa riure, voure com el binomi pp-psoe se tiren els trastos pel cap quan realment no fan res (cap dels dos) per millorar el nostre finançament i les nostres infraestructures.

Facana de sa catedral de Sevilla, per allà on hi havia ses gitanes...



Jo a un carrer estret, encara que n'hi ha que ho son més



Torre de La Giralda



Imatge del cotxe de cavalls a Córdova.



Foto amb n'Antonio



Jo davant La Giralda



Foto amb na Julia



Amb n'Antonio a s'Alcázar de Córdova.