diumenge, 30 de novembre del 2008

Acte de l'ADUAB

El proper dimecres dia 3 de desembre, amb motiu del dia Internacional de la Discapacitat, l'ADUAB (l'associació de discapacitats de la UAB) organitzarà una sèrie d'activitats per tal de conscienciar a la comunitat universitària respecte a certs aspectes de la vida quotidiana de les persones amb necessitats especials i alhora passar una bona estona.
Amb aquest acte es volen millorar els mecanismes d’interacció amb els nostres companys del campus tot donant informació sobre la discapacitat amb un aperitiu a les fosques perquè cadascú intenti menjar unes olives, una mica de fuet i tacs de formatge amb un escuradents, però amb l’obstacle de tenir els ulls tapats.
També, per als més agosarats, s'organitzarà una cursa-circuit amb bastons i una de similar amb cadires de rodes. Mitjançant l’intercanvi de rols dels participants, es vol fer difusió de les necessitats del nostre col·lectiu i transmetre als estudiants, personal docent i personal de serveis una resposta positiva per millorar el tracte que es dóna a les persones amb qualsevol tipus de discapacitat per què cada dia la vida pugui ser una mica mes fàcil eliminant les barreres socials que encara trobem avui.
L'acte tindrà lloc a la Plaça Cívica el dimecres dia 3 de desembre entre les 13 i les 15 hores. Tothom hi esta convidat, s'espera la vostra participació.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola Joan!
Som na Jero. Te'n recordes del dia que vingueres a l'escola per emportar-te el títol d'ESO? Doncs bé, aquell dia (o un després, no és tan important) vares fer un comentari al teu blog que em va agradar. Contaves amb molta gràcia de quina manera, amb la calor del juliol, estàvem els mestres carregant i descarregant taules i cadires per fer els corresponents trasllats...
La meva pregunta és: que em donaries permís per copiar un tros d'aquell comentari i publicar-lo a la nostra revista de l'escola? Evidentment acceptaré un no, però no cal dir que un oceà de llàgrimes posaria en perill el meu sistema respiratori ;-)
Espero una resposta per a ahir. Resulta que demà ja feim la maqueta i potser no arribaré a temps.
Es diu gràcies al final?
Moltíssssimes, doncs!
Una abraçada.

Joan M. Roig ha dit...

Ui! Jo no havia vist aquest comentari i es de na MM m'ha fet fixar-m'hi. Per suposat (ja li vaig dir que si a don Toni Massot a l'estiu) que vos don permís.
Me sap greu no haver-ho vist abans...