dimarts, 25 de novembre del 2008

PROU D'HÒSTIES






Eren la una i deu i el bus llançadera ja arribava, tot girant a la darrera curva, a l'estació de Renfe. Tot i estar bastant ple, els viatgers feien el trajecte gairebé en silenci i per la qual cosa es podia sentir a la perfecció una conversació entre dues al·lotes que estaven a la part davantera. S'ha sentit dir que una d'elles estava enfadada perquè tenia un examen de Fisiologia i no el podia fer. L'altre li ha dit que l'ocupació s'havia decidit per majoria i la primera, al seu torn, li ha contestat encara en un to més elevat que ella s'en fotia de lo que “quatre maricas de l'assemblea que s'asseuen en una taula havien decidit”.
Instants desprès, un jove que estava devora jo li ha replicat, molt encertadament al meu parer, que “en primer lloc marica no és cap insult” i que ell formava part de l'assemblea i no ho era. A més, l'estudiantat havia aprovat l'ocupació per majoria i que ella, si hi tenia res a dir, estava convidada a participar en l'assemblea.
Amb això s'han obert les portes del bus i tots dos han sortit un per cada porta.
Molt acorde, les postures de la noia, amb certes manifestacions antiassembleàries i faccioses de Patatabrava a la meva facultat. I parlant de discriminacions, avui és el dia Internacional contra les violències envers les dones per la qual cosa Joves d'Esquerra Verda ha repartit uns calendaris de butxaca que porten el lema “DEIXA'T D'HÒSTIES. Aturar la violència de gènere és cosa de totes i tots”. Com sempre, molt encertat i d'un estil molt llampant i fresc.
Aquesta setmana a Polítiques fem classe normal i podem participar en la votació d'un referèndum per expressar la nostra opinió respecte el procès de Bolonya al mateix temps que avui es celebra la segona volta de les eleccions al Claustre per al Tercer Estament a la nostra facultat, com així ho va acordar la Junta Electoral. Així i tot, no vos diré mentida si vos explic que ahir a Lletres (facultat ocupada actualment) no varem fer classe de Parlar en Públic ja que, els pocs alumnes assistents, així ho varem acordar amb el professor. No sé jo si els ocupants em presegueixen a jo o jo a ells però el que si se és que aquesta nit he somiat amb ocupacions, i no ho dic en broma. Hi havia na Pizà, feiem una assemblea... Curiós. Bé, i demà assemblea multitudinària a la facultat encara que coincideixi amb una classe extra (per allò de recuperar, de Relacions Interancionals que el professor, recordem-ho, tot i sortir majoria que volia fer classe, no en va fer). A jo, per altra banda, també me coincideix temporalment amb una reunió que hauriem de fer amb el grup de Estructura Social i amb una hipotética reunió amb la Rosa Gallart. Tot això condensat de dotze a una quan començ la de parlar en públic.
En un altre ordre de coses, he anat a Gestió Acadèmica per si hi havia possibilitat de tornar-me els 22 € per un certificat ja que, amb el certificat de discapacitat, no ho havia de pagar. Un merder de burocràcia i papers i papers...
I res, ja que hi som vos contaré que el sopar de diumenge, les meves delicioses piteres de pollastre al forn amb nata i ceba, no me varen caure massa bé (gens) i, com que en vaig fer dues, ahir vespre me tocava menjar-me s'altra mitat però com que encara tenia els digestius insubmissos me varen recomanar que no me la menjés, però, no se si serà perquè som un poc català o perquè va ser ben bona però la me vaig menjar. Ja ho deia aquell metge que val més que mos faci mal que si s'ha de tudar! Sorprenentment, i de moment, no m'han caigut malament.
I xerrant de menjar, per mi ja és hora. Bé, vos adjuntaré, si me va bé i ja que la campanya de JEV encara no està penjada (aquesta panda de comunistes! :)), les fotos que m'ha enviat en Toni de na Bàrbara, per cert ara veïnats de Sa Mola, de sa visita a Pons i Perelló. Com deia ell mateix en el mail, “Más vale tarde que nunca”.

Per cert, he tret un 1,3 d'aquell examen de Dret pel qual no havia estudiat massa, d'aquell pel qual no tenia ni els apunts ordenats; sobre dos, eh? (Es que volia transmetre l'ensurt de la classe...)

1 comentari:

Lear ha dit...

ei Joan! copia tot allò que vulguis, que per això escrivim!

respecte el Bloc Jove no t'ho puc dir amb exactitut, ja que jo faig feina a Deià, però en el JEN tenc una implicació bastant baixa... formalment segueix funcionant, i crec que també a nivell pràctic també, sobretot a Palma.

Per certt, si mai vols fer una quedadeta per aquí, just diga-ho!