diumenge, 9 de novembre del 2008

Notes vàries


Demà ja tornam partir cap a sa Península i de feina, no n'he feta gens. Cosa que és preocupant si tenim en compte la quantitat de coses que hauria d'haver fet, però bé.
He de dir que part de sa culpa ha estat de na MIquela que m'ha enganxat a s'Ikariam, un joc d'això per internet, i amb el Hattrick ja en van dos...
Pareix esser que ja torn tenir portàtil encara que sa reparació no se pot dir que hagi sortit barata, 260 ebros... M'estic més no fer comentaris.
Segons va dir en Miquel Lluis, es retard va ser a causa de que l'havien tornat a Ciutat sense adobar i el varen haver de tornar enviar. Idò... Dic jo que haguessin pogut fer-me qualque descompte, ja que no les va donar la gana que entràs en garantia, per lo de l'errada aquesta, però ja està bé així, mem si es Vaio dura o no dura perquè amb el preu de reparació haguès pogut pagar dues càmeres de fer fotos com sa que m'he comprat.
Per altra banda, ahir sa tita mos va fer frit de sang amb sa sang que guardava de ses matances de l'any passat a les quals no hi vaig poder assistir, i com que enguany tampoc hi podré esser, almanco n'hauré menjat.
Avui hem anat a dinar a Son Banús per menjar uns macarrons de sa padrina que teniem pendents de finals d'estiu, com sempre, han estat ben bons. Demà vendrà s'altre padrina a dinar i no donarà temps a molta cosa més...
Bona nit!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Cupa meva???? Au, si t'has enganxat és perquè has volgut... Per cert, ja t'ho vaig dir jo que de feina no en faries, però no ho deia perquè te passassis es temps amb s'ordenador jugant.
Si te consola, jo fins devers la 1 d'ahir vespre no m'hi vaig posar i, tot i esperar fer feina aquest horabaixa, ja vorem com acaba sa cosa..

Anònim ha dit...

Joan, quina llástima que no pogués venir a dinar de macarrons amb voltros però, com vareu voure a s'hora que voltros partieu cap a son banús jo me n'anava ja cap a ciutat....
Me n'alegro que dinassiu tant bé.
Petons.

Joan M. Roig ha dit...

Ja te varem voure ja, bueno Maria, així varem tocar a més per cap! Je je je.
No, hi haurem de tornar qualque dia amb s'excusa de que tu hi siguis!
Miquela tampoc hi vaig passar tant de temps com això davant s'ordenador (especialment si tenim en compte que feia temps que no en tenia) però gran part d'es temps que m'hi vaig passar va ser per culpa de s'Ikariam!

Anònim ha dit...

Hola!!
És la primera vegada que escric en un blog d'aquests tipus, o sigui que espero que em valoris l'esforç...jejej
He estat buscant la famosa foto, i no l'he trobat, i llavors he pensat "calla, el bloc del joan!!!" i res, he entrat i ja l'he vist. Tampoc et veus tant eh! Ets un exagerat... Perquè m'ho has dit i sabia la roba que portaves, que sinó no t'hagués vist pas...
Bé noi, ens veiem dimecres!!
Salut i força al canut!!